حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه پیش‌تولید گوشی تاشو اپل مشابه گلکسی Z Flip سامسونگ بوده است

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

مدت طولانی است که شایعه شده اپل روی آیفون تاشو کار می‌کند. با این حال نمی‌دانستیم آنها روی گوشی‌های تاشوی تاشو کوچک مثل سری گلکسی زد فلیپ یا بزرگ مثل گلکسی زد فولد کار می‌کند. به تازگی گزارش شده که نمونه پیش‌تولید گوشی تاشو اپل مشابه گلکسی Z Flip سامسونگ بوده است.

نمونه پیش‌تولید گوشی تاشو اپل

گزارش جدید ادعا می‌کند که اپل حداقل ۲ نمونه اولیه از یک آیفون تاشو ساخته است. این نمونه‌های اولیه به صورت افقی تا می‌شوند، دقیقاً مانند سری Galaxy Z Flip سامسونگ. البته مشخص نیست که آیا اپل نمونه های اولیه‌ای شبیه به سری گلکسی زد فولد ساخته است یا خیر.

همچنین گفته شده که این برند در حال کار بر روی آیپد تاشوی خود بوده‌ و شایعات زیادی در آن وجود دارد.

قبل از اینکه هیجان زده شوید باید بگویم منبع گزارش یعنی The Information می‌افزاید که این آیفون تاشو حتی بخشی از برنامه تولید انبوه اپل برای سال 2024 یا 2025 نیستند. احتمالا این اولین روزهای پروژه آیفون تاشو اپل است. به نظر می رسد که اپل به سادگی روی این ایده در حال حاضر کار می‌کند و هیچ شفافیتی در مورد اینکه چه زمانی قصد عرضه آن را دارد وجود ندارد.

این گزارش می‌افزاید که اپل علاقه‌مند به ساخت آیفون تاشو رو به بیرون است. با این حال، گفته می شود که مهندسان این شرکت با این طراحی “مخالفت” کرده‌اند زیرا به راحتی می شکند. مهندسان همچنین می‌خواهند آیفونی تاشو بسازند که به باریکی مدل‌های فعلی آیفون باشد، اما اندازه باتری و اجزای نمایشگر تاشو، پیچیدگی طراحی را اضافه می‌کنند.

گفته می‌شود که اپل حداقل با یک تامین‌کننده در آسیا برای تهیه قطعات آیفون تاشو صحبت کرده است. طبق گزارش‌ها، این شرکت همچنین در حال کار بر روی آیپد تاشو است که تقریباً به اندازه یک آیپد مینی خواهد بود. همچنین انتظار نمی رود که این تبلت تاشو تا قبل از سال 2026 یا 2027 وارد بازار شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گوشی تاشو کوچک جذاب‌تر است یا بزرگ؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)