حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مانیتور های A27i و A24i شیائومی با رفرش ریت ۱۰۰ هرتزی معرفی شدند

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی، مانیتور

شیائومی از مانیتور های A24i و A27i رونمایی کرده است. این دو محصول جدید در وب‌سایت جهانی این شرکت مشاهده شده اند. این دو مانیتور ترکیبی از طراحی مینیمالیستی با مجموعه‌ای از ویژگی‌های چشمگیر است که برای استفاده های اداری و سرگرمی تولید شده اند.

مشخصات مانیتور شیائومی A27i

در ابتدا به سراغ مانیتور Xiaomi A27i می‌رویم. این محصول دارای رفرش ریت ۱۰۰ هرتزی بوده و نسبت به A24i، پنل بزرگتری دارد. این مانیتور ۲۷ اینچی دارای ابعاد تصویر ۱۶:۹ و رزولوشن 1080p است. این محصول از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند. پنل در نظر گرفته شده برای Xiaomi A27i از نوع IPS بوده و حداکثر روشنایی ۲۵۰ نیت را تر اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این مانیتور زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای داشته و ۹۹ درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. این محصول قادر به ارائه ۱۶.۷ میلیون رنگ بوده و دارای کالیبراسیون Delta E <2 است. مانیتور جدید مقرون به صرفه شیائومی دارای زمان پاسخگویی ۶ میلی ثانیه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

مطابق با گزارش Gizmochina، از پورت های در نظر گرفته شده برا شیائومی A27i می‌توان به HDMI 2.0 و DisplayPort 1.4 اشاره کرد. این پورت ها در پشت مانیتور و در کنار دکمه پاور قرار دارند.این گجت دارای گواهینامه TUV Low Blue Light و حاشیه های باریک است. ضخامت بدنه این محصول تنها ۷.۵ میلی‌متر بوده و پایه قابل تنظیم (از -۵ تا ۱۵ درجه) دارد.

مشخصات مانیتور Xiaomi A24i

در ادامه نگاهی به مشخصات Xiaomi A24i می‌اندازیم. این مانیتور نیز همانند A27i دارای پنل IPS LCD با رزولوشن 1080p Full HD است. این دستگاه توانایی تولید ۱۶.۷ میلیون رنگ داشته و ۹۹ درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. نسبت نمایشگر به بدنه این مانیتور جدید شیائومی ۹۰ درصد است. ضخامت مانیتور شیائومی A24i نیز تنها ۷.۵ میلی‌متر بوده و دارای پایه قابل تنظیم است. این محصول قابلیت نصب روی دیوار را نیز داشته، اما برای این کار نیاز به تهیه یک براکت جداگانه است. این نمایشگر دارای نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ بوده و زمان پاسخگویی ۶ میلی ثانیه ای دارد. از جمله پورت های این دستگاه می‌توان به DisplayPort 1.4، HDMI و DC IN اشاره کرد.

مانیتور Xiaomi A27i با قیمت معادل ۱۲۹ دلار عرضه می‌شود

گفته می‌شود که Xiaomi A27i به زودی در کشور های تایلند، امارات متحده عربی و جمهوری چک عرضه خواهد شد. این مانیتور در کشور آلمان با قیمت ۱۱۹,۹۹ یورو (معادل ۱۲۹ دلار) عرضه می‌شود. در حال حاضر نمی‌دانیم که این محصول در سایر بازار ها نیز با همین قیمت عرضه می‌شود یا خیر. متاسفانه اطلاعاتی نیز درباره قیمت Xiaomi A24i منتشر نشده است.

مانیتور 27UQ750 ال جی با رزولوشن 4K و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

نظر شما درباره مانیتور های شیائومی A24i و A27i چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی