حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گلکسی A25 سامسونگ چطور است؟

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | تست، سامسونگ، عمر باتری

بیش از یک ماه از معرفی سامسونگ گلگسی A25 با Exynos 1280 و طراحی Key Island می‌گذرد. این دستگاه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری دارد و همان شارژر ۲۵ واتی معروف این شرکت را پشتیبانی می‌کند. اینجا می‌خواهیم نگاهی به وضعیت عمر باتری گلکسی A25 داشته باشیم.

عمر باتری گلکسی A25

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، Galaxy A25 سامسونگ نسبت به رقبای حاضر در این لیست کمترین امتیاز کلی را دارد. همچنین با ۸ ساعت و ۱۱ دقیقه کمترین میزان وبگردی را ارائه می‌دهد. در مقابل برای بازی کمی بهتر ظاهر می‌شود اما برای پخش ویدئو دوباره در آخرهای جدول جای می‌گیرد.

این نشان می‌دهد که مجموعه تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و One UI 6 پیش‌فرض نتوانسته عمر باتری جذابی را برای آن رقم بزند و مثلا از گلکسی A54 سامسونگ عملکرد پایین تری دارد.

سرعت شارژ شدن گلکسی A25 سامسونگ چقدر است؟

لازم به یادآوری نیست که گلکسی A25 هم به مانند اکثر محصولات جدید سامسونگ شارژر درون جعبه ندارد و شما باید آن را جداگانه از بازار بخرید. حداکثر توان پشتیبانی شده توسط این دستگاه ۲۵ وات با استاندارد PD است.

با استفاده از شارژر اصلی ۲۵ وات سامسونگ، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری این دستگاه در مدت ۳۰ دقیقه به ۴۹ درصد می‌رسد. همانطور که در تصویر بالا مشخص است، این عملکرد مشابه دیگر محصولات سامسونگ و عقب‌تر از رقباست.

نظر شما درباره عملکرد باتری Galaxy A25 سامسونگ چیست؟ برای شما کافی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)