حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این گوشی ریلمی فقط ۶۵ دلار قیمت دارد: Realme Note 50

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

ریلمی خیلی بی‌سروصدا از گوشی اقتصادی جدید خود در فیلیپین رونمایی کرد. این اولین گوشی هوشمند این شرکت در خانواده Note است. اسم این گوشی Realme Note 50 بوده و فقط ۶۵ دلار قیمت دارد. با این حال شارژ را هم به رایگان درون جعبه ارائه می‌کند.

گوشی ۶۵ دلاری ریلمی : Realme Note 50

ریلمی نوت ۵۰ دارای یک پنل 6.74 اینچی از نوع IPS LCD و با رزلوشن 1600 در 720 پیکسل است. این صفحه نمایش همچنین رفرش‌ریت 90 هرتز، تاچ‌سمپل‌ریت 180 هرتز و تراکم پیکسلی 260ppi را دارد. این محصول دارای گواهی IP54 برای مقاومت در برابر پاشش آب بوده و ضخامت 7.99 میلی متر و وزن 186 گرمی عرضه می‌شود.

ریلمی نوت 50 دارای ویژگی‌های امنیتی مانند اسکنر اثر انگشت و قفل چهره است. این دستگاه در بخش نرم افزار با سیستم عامل Android 13 Go مبتنی بر Realme UI T اجرا می‌شود.

ریلمی نوت 50 دارای تراشه Unisoc T612 است که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.  باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن با پشتیبانی از شارژ 10 واتی از طریق پورت USB-C در نظر گرفته شده است. برای فضای ذخیره‌سازی بیشتر، قابلیت ارتقا با مموری microSD وجود دارد.

در بخش دوربین، Realme Note 50 دارای دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در عقب است که یک دوربین تک رنگ و فلاش LED همراه است. این دستگاه ویژگی های دیگری مانند دو سیم کارت، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.0، GPS، پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری صدا را ارائه می دهد.

رنگ‌بندی و قیمت Realme Note 50

گوشی اقتصادی Realme Note 50 در فیلیپین معادل 65 دلار قیمت دارد. این محصول در دو رنگ مانند مشکی نیمه شب و آبی آسمانی عرضه می شود.

نظر شما درباره این گوشی ۶۵ دلاری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)