حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمامی قاب های رسمی سری گلکسی اس 24 سامسونگ فاش شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

سری Galaxy S24 قرار است هفته آینده و در تاریخ 27 دی به‌صورت رسمی معرفی شود. تاکنون، تقریباً تمامی اطلاعات پیرامون این گوشی‌ها به بیرون درز کرده است، از رندر رسمی طراحی گرفته تا مشخصات کامل و قیمت احتمالی. اکنون، یک افشاگری جدید تقریباً تمامی قاب های رسمی سامسونگ را که برای سری گلکسی اس 24 ارائه می‌شوند، فاش کرده است.

قاب های رسمی سری گلکسی اس 24 سامسونگ

افشاگر Evan Blass به‌تازگی تمام قاب‌های شخص اول سری Galaxy S24 را در یک تصویر به اشتراک گذاشته است. متأسفانه، این قاب‌ها با توجه به نام بازاریابی آن‌ها نام‌گذاری نشده‌اند. بااین‌حال، هنوز هم می‌توانیم ایده خوبی در مورد قاب‌هایی که برای سری گلکسی اس 24 انتظار داریم به دست آوریم.

طبق این تصویر، سامسونگ قاب‌های زیر را برای سری گلکسی اس 24 عرضه خواهد کرد:

Clear case

Clear case with attachment slot

Clear case with Keith Haring design (heart)

Possible Keith Haring design silicon case (smiley)

Silicon case

Silicon case with grippy pattern

Silicon case with strap

Folio/Flip case

Leather case

 

قاب های رسمی سری گلکسی اس 24 سامسونگ

قاب های رسمی سری گلکسی اس 24 سامسونگ

برخی از این قاب‌ها/کاورها می‌توانند در چندین گزینه رنگی موجود باشند، همان‌طور که در تصویر فاش‌شده می‌بینیم، با رنگ‌های غالب سفید، سیاه، آبی، سبز و بنفش طرف هستیم. گفته می‌شود که گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس در رنگ‌های زرد کهربایی، بنفش کبالت، سبز یشمی، خاکستری مرمری، مشکی اونیکس، نارنجی ماسه‌ای و آبی یاقوت کبود عرضه می‌شوند. همچنین ممکن است موارد بیشتری فراتر از این موارد وجود داشته باشد.

ازآنجایی‌که این قاب‌ها شخص اول هستند، انتظار می‌رود بهترین سازگاری را با گوشی‌های جدید داشته باشند. بااین‌حال، قیمت آن‌ها نیز بالاتر خواهد بود. برای گوشی‌های سامسونگ گلکسی، سازندگان قاب‌ها معمولاً عجله می‌کنند تا قاب‌های خود را در مدت کوتاهی پس از عرضه گوشی‌ها ارائه کنند، بنابراین می‌توانید روی برخی از گزینه‌های مناسب برای قاب‌های شخص ثالث حساب کنید که پس از فروش گوشی‌ها در دسترس هستند.

نظر شما درباره قاب های رسمی سری گلکسی اس 24 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی