حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ اولین دسته بازی خود را با نام Replay Midnight Blue معرفی کرد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

به تازگی سامسونگ از برنامه «طراحی شده برای Samsung Gaming Hub» رونمایی کرد. طرحی که با تولیدکنندگان لوازم جانبی بازی برای ایجاد محصولاتی متناسب با دستگاه‌های سامسونگ همکاری می‌کند و از سازگاری، کیفیت، عملکرد و ایمنی اطمینان می‌دهد. در همین حین سامسونگ اولین دسته بازی خود را با نام Replay Midnight Blue معرفی کرد.

ورود سامسونگ به اکوسیستم گیمینگ

شاید بپرسید Samsung Gaming Hub چیست. این پلتفرم گیمینگ سامسونگ است که کاربران را قادر می سازد تا بدون نیاز به رایانه شخصی یا کنسول بازی، بازی‌های مختلف را مستقیماً در تلویزیون سامسونگ خود انجام دهند.

بر این بستر، سامسونگ سرویس‌های استریم گیمینگ مختلفی از جمله Xbox Game Pass، Amazon Luna، Boosteroid، Blacknut، Utomik، GeForce Now و Antstream Arcade را ارائه می دهد. علاوه بر این، این پلتفرم از پخش محتوا از سرویس های محتوای محبوب مانند YouTube، Spotify و Twitch پشتیبانی می کند.

همکاری سامسونگ با Performance Designed Products یا به اختصار PDP منجر به ایجاد دسته بازی Replay Midnight Blue شده که شبیه دسته Xbox به نظر می‌رسد. هدف آن بهبود تجربه بازی برای کاربران سامسونگ است.

این دسته به طور رسمی در نمایشگاه CES 2024 به نمایش گذاشته شده و به طور برجسته با نام تجاری “Designed for Gaming Center” تبلیغ می‌شود. این نشان دهنده سازگاری آن با دستگاه های سامسونگ است.

این کنترلر عمر باتری فوق‌العاده 40 ساعته را برای بازی‌های طولانی‌تر ارائه می‌دهد و دارای اتصال بلوتوث با تأخیر کم است که از گیم‌پلی روان در محدوده حدود ۱۰ متری خبر می‌دهد. علاوه بر این، یک دکمه هوم برای دسترسی سریع به هاب گیمینگ سامسونگ به همراه دکمه‌های اختصاصی صدا و پاور برای تلویزیون وجود دارد.

قیمت این دسته بازی سامسونگ 49.99 دلار است. می‌توانید تصاویر بیشتری از این محصول را اینجا ببینید:

نظر شما درباره آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)