حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو نمونه تصاویر دوربین Find X7 Ultra با هر دو لنز پریسکوپی آن را به‌نمایش گذاشت

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو، دوربین

اوپو قرار است از گوشی‌های پرچمدار سری Find X7 خود در تاریخ 18 دی 1402 در چین رونمایی کند. پیش از معرفی رسمی این گوشی‌ها، اوپو با انتشار نمونه تصاویر دوربین مدل پیشرفته‌تر Find X7 Ultra خود، عملکرد لنزهای پریسکوپی دوگانه این دستگاه را به‌رخ می‌کشد که نوید عملکرد فوق‌العاده سیستم دوربین آن را می‌دهد.

نمونه تصاویر دوربین اوپو Find X7 Ultra

یکی از ویژگی‌های برجسته Find X7 Ultra، لنزهای زوم پریسکوپی دوگانه در آن است که از فواصل کانونی 65 و 135 میلی‌متری پشتیبانی می‌کند. نمونه تصاویر دوربین منتشرشده توسط کانال رسمی اوپو، عملکرد خارق‌العاده گوشی پرچمدار آینده این شرکت را برجسته می‌کند.

نمونه تصاویر دوربین اوپو Find X7 Ultra

نمونه تصاویر دوربین اوپو Find X7 Ultra

نمونه تصاویر دوربین اوپو Find X7 Ultra

نمونه تصاویر دوربین اوپو Find X7 Ultra

ویژگی‌های کلاس تجاری

علاوه‌بر این، سری OPPO Find X7 با افزودن لایه‌ای از نوآوری در حریم خصوصی، ویژگی تماس دوطرفه حریم خصوصی را در مصارف تجاری خود معرفی می‌کند. این فناوری پیشگامانه با هدف دستیابی به حفاظت از حریم خصوصی در حالت تماس ارائه می‌شود که کاربران می‌توانند به‌صورت ایمن و خصوصی ارتباط برقرار کنند. این سری همچنین دارای یک حالت VIP نیز است که دارای بالاترین سطح امنیت صنعتی و یک تراشه امنیتی می‌باشد.

فراتر از انتظارات، سری OPPO Find X7 ویژگی‌های بیشتری را برای مخاطبان جهانی ارائه می‌کند. کاربران می‌توانند منتظر ترافیک رایگان در چندین کشور باشند، اگرچه کشورهای خاصی هنوز اعلام نشده‌اند. این گوشی‌ها همچنین توصیه‌های خدمات محلی و قابلیت‌های ترجمه بلادرنگ را ارائه می‌کنند و تجربه کاربر را در مقیاس جهانی افزایش می‌دهند.

در بخش صوتی، اوپو «کاهش نویز شبکه عصبی با مدل بزرگ» خود را در سری Find X7 معرفی می‌کند که از لغو صدای محیط با هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. این قابلیت نوید یک تجربه صوتی برتر را می‌دهد و کیفیت تماس‌ها را بالا می‌برد.

همان‌طور که شمارش معکوس برای رونمایی رسمی از سری OPPO Find X7 ادامه دارد، ویژگی‌های اعلام‌شده تعهد این برند را به پیشبرد مرزهای تکنولوژیکی نشان می‌دهد. سری OPPO Find X7 با یک سیستم دوربین چشمگیر، ویژگی‌های پیشرفته حریم خصوصی و مجموعه ویژگی‌های جهانی سازگار، آماده است تا تأثیر قابل‌توجهی در بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند داشته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی