حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو از فناوری ارتباط ماهواره ای خود رونمایی کرد: اولین استفاده در سری Find X7

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو

در رویداد فناوری ارتباطات اوپو، این برند مجموعه‌ای از فناوری‌های پیشگامانه که در سری Find X7 استفاده شده‌اند را معرفی کرد که استاندارد جدیدی را برای قابلیت‌های ارتباطی این گوشی‌های هوشمند ایجاد می‌کند. ازجمله اعلامیه‌های کلیدی، معرفی فناوری ارتباط ماهواره ای اوپو و همچنین AndesGPT، چت‌بات هوش مصنوعی اختصاصی این شرکت، است.

فناوری ارتباط ماهواره ای اوپو

یکی از ویژگی‌های برجسته اوپو، پیاده‌سازی فناوری تنظیم نقشه جهت آنتن ماهواره‌ای است. این نوآوری سری Find X7 را قادر می‌سازد تا از عملکرد تماس ماهواره‌ای با حالت دوگانه گوشی/هندزفری پشتیبانی کند که اولین مورد در گوشی‌های هوشمند نیز به‌شمار می‌رود.

اوپو بر تجربه کاربری یکپارچه تأکید کرده و اظهار داشت که کاربران می‌توانند از تماس‌های ماهواره‌ای بدون نیاز به زاویه یا وضعیت خاص لذت ببرند. این فناوری حالت عادات مکالمه تلفنی سنتی را القا کرده و به کاربران این امکان را می‌دهد که تماس‌های ماهواره‌ای پایدار را به‌سادگی با نگه‌داشتن دستگاه نزدیک به گوش خود دریافت کنند.

هدف سری Find X7 تبدیل تجربه تماس ماهواره‌ای از حالت «واکی تاکی ماهواره‌ای» به یک «حالت تلفن ماهواره‌ای» پیشرفته‌تر است. حالت تلفن ماهواره‌ای که به‌ویژه در محیط‌های پرسروصدا، مانند باد شدید و امواج، مفید است، در مقایسه با گزینه هندزفری به سبک اینترفونی، ارتباط شفاف‌تری را نوید می‌دهد و کارایی را در شرایط اضطراری افزایش می‌دهد.

اوپو برای مقابله با چالش‌های ناشی از پوشش سیگنال ضعیف در مناطق کوهستانی دورافتاده، مکان‌های روستایی، محیط‌های پیچیده شهری و دفاتر خانگی سرپوشیده، «پروژه سوپر سیگنال» را آغاز کرده است. این برنامه جاه‌طلبانه به‌دنبال تضمین تجارب ارتباطی پایدار در سناریوهای مختلف است.

فناوری ارتباط ماهواره ای اوپو

فناوری ارتباط ماهواره ای اوپو

ازنظر بهبود سیگنال آنتن، اوپو باند n28 فرکانس پایین و باند n8 را برای پشتیبانی از آنتن فرکانس پایین سوپر چهارگانه ارتقا داده است. این ارتقا شامل دوبرابر شدن کانال دریافت MIMO فرکانس پایین (Multiple-Input و Multiple-Output) است.

با این پیشرفت‌ها، اوپو مرزهای ارتباطات تلفن هوشمند را جابجا می‌کند و تجربه‌ای چندمنظوره و قوی‌تر را به کاربران خود ارائه می‌دهد، به‌ویژه در محیط‌ها و سناریوهای چالش‌برانگیز. سری Find X7 قرار است به‌منظور بازتعریف انتظارات برای فناوری ارتباطات سیار، با تأکید بر وضوح، ثبات و نوآوری ارائه شود.

دیدگاه شما پیرامون فناوری ارتباط ماهواره ای اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی