حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل ۱۲۸ گیگابایت گلکسی اس 24 با حافظه UFS 3.1 عرضه خواهد شد

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گفته می‌شود سامسونگ مشابه سال گذشته، از حافظه کندتر UFS 3.1 برای مدل پایه گوشی گلکسی اس 24 خود به‌منظور سیاست کاهش قیمت این دستگاه استفاده می‌کند. خوشبختانه، گفته می‌شود که تنها یک مدل با فضای ذخیره‌سازی کمتر، از این نوع حافظه بهره می‌برد؛ مدلی با حافظه داخلی 128 گیگابایت. پیش از این گزارش شده بود که سامسونگ قصد دارد سری گلکسی اس 24 را با ساختار قیمتی مشابه با سری گلکسی اس 23 عرضه کند، اما برای رسیدن به این هدف، این شرکت احتمالاً اقداماتی مانند آنچه در بالا ذکر شد، انجام خواهد داد.

گلکسی اس 24 با حافظه UFS 3.1

منبعی در زنجیره تأمین سامسونگ به yeux1122 گزارش داده است که نسخه 128 گیگابایتی گلکسی S24 با حافظه UFS 3.1 عرضه خواهد شد. خوشبختانه، تنها این مدل دارای سرعت خواندن و نوشتن کمتر است، درحالی‌که سایر مدل‌ها با انواع فضای ذخیره‌سازی بیشتر، دارای حافظه UFS 4.0 هستند. سامسونگ تاکنون انواع سریع‌تری از حافظه فلش UFS را معرفی کرده است که اکثر سازندگان تلفن‌های اندرویدی از آن‌ها به‌عنوان حافظه داخلی برای دستگاه‌های مربوطه خود نیز استفاده می‌کنند.

گفته می‌شود که فناوری UFS 4.0 نسبت به UFS 3.1 تا 46 درصد بازده انرژی بیشتری دارد درحالی‌که دو برابر پهنای باند گسترده‌تری را نیز ارائه می‌دهد.

گلکسی اس 24 با حافظه UFS 3.1

گلکسی اس 24 با حافظه UFS 3.1

به‌لطف IOPS بهبودیافته، استاندارد ذخیره‌سازی سریع‌تر می‌تواند گوشی را سریع‌تر و پاسخگوتر کند و باز کردن برنامه‌ها و سایر کارها را آسان کند. بااین‌حال، کاربران عادی ممکن است متوجه این تفاوت نشوند. همچنین با توجه به اینکه تراشه‌هایی مانند اسنپدراگون 8 نسل 3 گران‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 2 هستند، یکی از اقداماتی که سامسونگ می‌توانست برای جبران هزینه‌های خود انجام دهد، استفاده از حافظه‌ای با سرعت کندتر است.

در جایی که برخی از سازندگان بهترین سخت‌افزار را به گوشی‌های هوشمند خود اضافه می‌کنند، برخی دیگر از سازندگان با استفاده از سنسورهای دوربین ضعیف‌تر یا در مورد سامسونگ، با استفاده از حافظه‌های UFS 3.1، هزینه‌های خود را جبران می‌کنند. ما درنهایت خواهیم دید که استانداردهای UFS 3.1 و UFS 4.0 در طول استفاده منظم چقدر می‌توانند تفاوت ایجاد کنند و سپس می‌توانیم توصیه‌هایی در مورد اینکه آیا Galaxy S24 پایه ارزش پولی که برای آن خرج می‌شود را دارد یا خیر.

نظر شما درباره گلکسی اس 24 با حافظه UFS 3.1 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی