حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت Copilot به‌صورت یک برنامه اختصاصی برای اندروید منتشر شد

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | مایکروسافت، هوش مصنوعی

مایکروسافت امسال چت‌بات اختصاصی هوش مصنوعی مجهز به GPT یعنی Copilot را برای سیستم‌عامل‌های دسکتاپ ویندوز 10 و ویندوز 11 خود معرفی کرد. اکنون، اپلیکیشن مایکروسافت Copilot برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی در دسترس قرار گرفته است. این برنامه با چت‌بات‌هایی مانند Google Bard رقابت می‌کند تا راه‌حل‌های پیشرفته‌تری برای سؤالات و مشکلات شما ارائه دهد.

مایکروسافت Copilot اندروید

همان‌طور که اولین بار توسط Neowin مشاهده شد، مایکروسافت چند روز پیش برنامه Copilot را برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر کرده است. این برنامه اکنون در فروشگاه Google Play در دسترس بوده و نیازی به لاگین ندارد. این چت‌بات توسط موتور AI GPT-4 کمپانی OpenAI طراحی شده است و سه سبک مکالمه را برای پاسخ ارائه می‌دهد: متعادل، خلاقانه و دقیق. بااین‌حال، این برنامه هنوز برای دستگاه‌های iOS یا iPadOS در دسترس نیست.

اپلیکیشن Copilot به سؤالات شما پاسخ داده، به شما کمک می‌کند ایمیل یا پیام بنویسید، تصاویر را ازطریق پیام‌های متنی تولید کنید (طراحی‌شده توسط Dall-E 3) و اسناد مختلف را ایجاد کنید. این چت‌بات همچنین می‌تواند مسائل ریاضی را حل کند تا به دانش آموزان در انجام تکالیف و پروژه‌های خود کمک کند. در مقایسه، دسترسی به GPT-4 ازطریق برنامه ChatGPT برای اندروید نیازمند پرداخت هزینه توسط کاربران است.

مایکروسافت Copilot اندروید

مایکروسافت Copilot اندروید

ماه گذشته، مایکروسافت Bing Chat را به Copilot تغییر نام داد. این شرکت همچنین اوایل سال جاری شروع به ارائه ویژگی‌های هوش مصنوعی مجهز به GPT کرد و با نسخه بازسازی‌شده موتور جستجوی بینگ شروع کرد. بعدها، چت‌بات هوش مصنوعی به ویندوز 10 و ویندوز 11 آورده شد. Microsoft Copilot برای ایجاد، ویرایش و خلاصه‌سازی اسناد در Office 365 ادغام شده است.

نظر شما درباره انتشار Copilot برای سیستم‌عامل اندروید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی