حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد و آیفون تاشو اپل در راه هستند؟ آمادگی سامسونگ دیسپلی برای تولید نمایشگر لازم

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

بی‌میلی اپل به تولید محصولی با نمایشگر تاشو آنقدر واضح است که گزارش‌های گاه‌وبی‌گاه هر چند ماه یکبار منتشر می‌شوند و دیگری خبری از آن محصول نیست. به تازگی اما گزارش شده که آیپد و آیفون تاشو اپل در راه هستند، چرا که آمادگی سامسونگ دیسپلی برای تولید نمایشگر لازم رصد شده است.

آیپد و آیفون تاشو اپل

سامسونگ دیسپلی، یکی از بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان اپل است و گزارش شده که تیم‌های تجاری خود را برای آماده‌سازی نمایشگرهای مورد نیاز آیپد و آیفون تاشو تغییر می‌دهد. طبق گزارشی از نشریه کره‌ای The Elec، سامسونگ دیسپلی اخیرا «سازماندهی مجدد سازمانی را انجام داده است که بر قابلیت‌های خود برای پاسخگویی به نیاز نمایشگرهای تاشو اپل تمرکز دارد».

این گزارش توضیح می‌دهد که Samsung Display در حال حاضر و در زمینه نمایشگرهای OLED برای گوشی‌های هوشمند از رقبای خود جلوتر است. این پیشرو بودن در زمینه دیگری از جمله ارتباط آن با اپل نیز مشهود است. با این حال، این شرکت به دنبال یک «موتور رشد جدید» بوده و اعتقاد دارد که پنل‌های تاشوها دقیقاً چیزی است که سامسونگ به آن نیاز دارد.

آنطور که پیداست سامسونگ دیسپلی می‌خواهد آنچه را که از تولید نمایشگرهای تاشو برای دستگاه‌های سامسونگ آموخته، برگیرد و برای سفارش‌های آتی اپل برای آیپد و آیفون تاشو آماده شود.

طبق گزارش امروز، Samsung Display و LG Display هر دو در حال کار بر روی یک صفحه نمایش تاشو 20.25 اینچی برای محصول آینده اپل هستند. با تغییر عنوان شده در این گزارش، سامسونگ امیدوار است از رقبای مانند LG Display پیشی بگیرد و سفارش‌های پرسود اپل را از آن خود نماید.

هر چند سامسونگ دیسپلی در حال آماده شدن برای تامین سفارش‌هاست اما خیلی از منابع معتقدند که ما هنوز حداقل ۲ سال از ورود اپل به بازار تاشو فاصله داریم.

راس یانگ، تحلیلگر صنعت صفحه نمایش، پیش بینی کرده است که اپل تا سال 2025 هیچ محصول تاشویی عرضه نخواهد کرد. یانگ همچنین گزارش داده که اپل برای توسعه یک لپتاپ تاشو 20.5 اینچی تلاش‌هایی داشته است. اندازه این نمایشگر با گزارش امروز همخوانی دارد.

مشخص نیست که اپل بخواهد مک‌بوک تاشو تمام لمسی عرضه کند یا آیپد تاشو را در نظر دارد. شاید هم دسته جدیدی از محصولات این شرکت را شاهد باشیم.

نظر شما چیست؟ منتظر گجت تاشو اپل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)