حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش فوق العاده ایران خودرو برای این خودروی عجیب ۷ نفره – آذر ۱۴۰۲

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

با رکود قابل توجه در بازار خودرو و نزدیک شدن قیمت کارخانه و بازار محصولات، کم‌کم طرح‌های فروش جذاب‌تری ارائه خواهد شد. مثلا به تازگی طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برای این خودروی عجیب ۷ نفره و برای آذر ۱۴۰۲ اعلام شده است.

فروش فوق العاده ایران خودرو آذر ۱۴۰۲

نمای کابین هایما 7X

نمای کابین هایما 7X

بازار خودروی ما، یعنی بازاری که عادت کرده بیش از ۲۰ سال فقط چند مدل محدود خودرو را ببیند و بخرد، میانه‌خوبی با محصولات دسته‌بندی‌های کمتر دیده شده؛ ندارد.

هایما ۷ ایکس یک خودرو MVP یا “خودروی چند منظوره” محصوب می‌شود. با این حال شاید عموم مردم شاید به آن “ون” بگویند. حقیقت این است که این خوردو ۷ نفره با امکانات رفاهی بالایی توسط ایران‌خوردو انتخاب شده و جامعه هدف آن خانواده‌های با جمعیت بالاست.

در حال حاضر یک محصول از ایران خودرو یک محصول از فرداموتور در این دسته در بازار ما حضور دارند. ار نظر قیمتی نیز هیچ‌کدام اصلا ارزان نیستند. مثلا همین هایما 7X با قیمت کارخانه حدود ۱.۵ میلیارد تومان عرضه می‌شود.

هایما 7X

هایما 7X

مشخصات فنی هایما 7x تقریبا با هایما 8s یکسان است. این خودرو یک پیشرانه 1.6 لیتری توربو GDI با حداکثر قدرت 192 اسب بخار و حداکثر گشتاور 293 نیوتن متر هستیم. این پیشرانه نیروی خود را از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به محور جلو انتقال می‌دهد.

هایما 7x علاوه بر امکانات رفاهی جذاب، مجموعه کاملی از سیستم‌های کمک راننده (ADAS) را به همراه دارد که به آن قابلیت رانندگی خودکار سطح 2.5 را می‌دهد.

با استقبال کمتر از این خودروها، طرح فروش متنوعی برای آن‌ها عرضه شده است. به تازگی ایران خودرو یک فروش فوق العاده با تحویل فوری را برای Haima 7X در نظر گرفته است.

شما می‌توانید شرایط این طرح فروش ایران خودرو را اینجا ببینید:

فروش فوق العاده ایران خودرو آذر ۱۴۰۲

فروش فوق العاده ایران خودرو آذر ۱۴۰۲

همانطور که می‌بینید، هایما 7X با قیمت قطعی حدود ۱.۴۸ میلیارد تومان و تحویل ۹۰ روزه در این طرح ارائه می‌شود. رنگ‌های قابل انتخاب تنوع مناسبی دارند و شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. ۱- مشکی
  2. ۲- خاکستری متالیک
  3. ۳- ذعالی
  4. ۴- قهوه‌ای کاردو

در اطلاعیه رسمی ایران خودرو آمده:

به اطلاع عموم متقاضیان و و نمایندگی های مجاز می‌رساند، سی و نهمین مرحله فراخوان اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو، شرایط فروش فوق العاده با موعد تحویل 90 روزه صرفا برای منتخبین محصول “هایما 7 ایکس” به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده و اسامی ایشان به عنوان بخش آخر اولویت به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط ایران خودرو پیامک ارسال گردیده، امکان ثبت نام در این بخشنامه را دارند.

نظر شما درباره این طرح فروش فوق العاده ایران خودرو چیست؟ نظر شما نسبت به هایما 7X چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)