حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ امکان ارسال عکس و فیلم با کیفیت اصلی در قالب فایل را فراهم می‌کند

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

واتس اپ به‌تازگی و در آخرین نسخه iOS خود، گزینه جدیدی را ارائه کرده است که به کاربران آیفون اجازه می‌دهد عکس و فیلم را با کیفیت اصلی خود و در قالب فایل ازطریق این پلتفرم پیام‌رسانی ارسال کنند.

ارسال عکس و فیلم با کیفیت اصلی در واتس اپ

همان‌طور که اولین بار توسط وب‌سایت WABetaInfo مشاهده شد، تغییرات رسمی همراه با به‌روزرسانی 23.24.73 واتس اپ در اپ استور می‌گوید که کاربران اکنون می‌توانند «به‌راحتی رسانه‌های با کیفیت اصلی را به‌صورت فایل ارسال کنند».

این به‌روزرسانی به‌دنبال یک ویژگی جدید اضافه شده است که چندی پیش ارائه شد و به کاربران WhatsApp اجازه می‌داد رسانه‌ها را با وضوح بالا یا کیفیت HD ارسال کنند. درحالی‌که این حالت به محدودیت اشتراک‌گذاری رسانه با کیفیت پایین می‌پرداخت، اما همچنان شامل فشرده‌سازی بود.

ارسال عکس و فیلم با کیفیت اصلی در واتس اپ

ارسال عکس و فیلم با کیفیت اصلی در واتس اپ

آخرین ویژگی واتس اپ اما، با امکان به‌اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوها به‌عنوان فایل و درنتیجه حفظ کیفیت اصلی، از فشرده‌سازی به‌طورکلی جلوگیری می‌کند. تغییرات واتس اپ اضافه می‌کند که این گزینه جدید “در هفته‌های آینده” در دسترس خواهد بود، بنابراین برخی از کاربران ممکن است بلافاصله آن را در دستگاه خود مشاهده نکنند.

نحوه ارسال فایل عکس و فیلم با کیفیت اصلی در WhatsApp:

یک چت موجود در واتس اپ را باز کرده یا یک چت جدید راه‌اندازی کنید.

روی نماد + در سمت چپ قسمت ورودی متن ضربه بزنید.

روی Document ضربه بزنید ➝ عکس یا ویدیو را انتخاب کنید.

رسانه‌ای را که می‌خواهید ارسال کنید انتخاب کنید، سپس با ضربه زدن روی فلش آبی تأیید کنید. به محدودیت 2 گیگابایتی برای فایل‌هایی که می‌توان با استفاده از این ویژگی ارسال کرد، توجه کنید.

هنگامی‌که فایل‌ها ارسال می‌شوند، پیش‌نمایش رسانه‌ها در پنجره چت نشان داده نمی‌شود، اما گیرنده می‌تواند برای مشاهده آن‌ها روی فایل‌ها ضربه بزند. واتس اپ نیز همین ویژگی را برای اندروید آزمایش کرده است، اگرچه درحال‌حاضر اطلاعات بیشتری در مورد زمان انتشار آن وجود ندارد.

دیدگاه شما پیرامون امکان ارسال رسانه با کیفیت اصلی در قالب فایل در اپلیکیشن واتس اپ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی