حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۴ گلکسی A34 سامسونگ در ایران عرضه شد: One UI 6

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اختصاصی ترنجی، اندروید ۱۴، سامسونگ

سه روز پیش بود که برای شما در ترنجی نوشتیم آپدیت One UI 6 گلکسی A34 سامسونگ عرضه شده است. آن خبر برای عرضه این آپدیت در بازار اروپا بود. به تازگی کاربران ترنجی به ما گزارش داده‌اند که آپدیت اندروید ۱۴ گلکسی A34 سامسونگ در ایران عرضه شده است و رابط کاربری One UI 6 را دریافت کرده‌اند.

آپدیت اندروید ۱۴ گلکسی A34 سامسونگ در ایران

🟡 لطفا پیش از اقدام به آپدیت به اندروید ۱۴ سامسونگ حتما این ویدئو را ببینید. برای تماشای ویدئو از اینستاگرام ترنجی از لینک زیر اقدام کنید:

باگ خطرناک سامسونگ در آپدیت اندروید ۱۴ با One UI 6

سامسونگ گلکسی A34 همزمان با گلکسی A54 رونمایی شد. هر دو دستگاه با اندروید ۱۳ معرفی شدند و طبق تعهد آپدیت سامسونگ باید تا اندروید ۱۷ رسما آپدیت شوند. آپدیت Android 14 اولین به‌روزرسانی اساسی این محصولات است. عرضه آپدیت اندروید ۱۴ برای این دستگاه‌ها تنها چند روز با هم فاصله دارد و این نشان می‌دهد که سامسونگ تلاش دارد همه کاربران‌ش را راضی و به‌روز نگاه دارد.

طبق گزارش یکی از کاربران ترنجی به نام امین، آپدیت One UI 6 سامسونگ گلکسی A34 با اندروید ۱۴ رسما در ایران عرضه شده است. ایشان اسکرین‌شات زیر را برای ما ارسال کردند:

آپدیت اندروید ۱۴ گلکسی A34 در ایران

آپدیت اندروید ۱۴ گلکسی A34 در ایران

همانطور که در این تصویر می‌بینید، حجم آپدیت مذکور حدود ۲.۲ گیگابایت است. همچنین وصله امنیتی ماه نوامبر اندروید را به گوشی شما اضافه می‌کند. فیرمور ثبت شده پس از آپدیت عبارت است از: A346EXXU4BWK2. این آپدیت به صورت OTA عرضه شده و اگر می‌خواهید ببینید برای گلکسی ای ۳۴ شما نیز در دسترس است، مسیر زیر را طی کنید:

  1. ۱- تنظیمات
  2. ۲- آپدیت نرم‌افزار
  3. ۳- دانلود و نصب

باید توجه داشته باشید که این آپدیت‌ها به صورت گروهی برای کاربران عرضه می‌شود. در نتیجه شاید فرآیند عرضه برای همه، تا چند هفته طول بکشد.

اگر شما هم موبایل سامسونگ دارید و در ایران زندگی می‌کنید، در صورت دریافت آپدیت اندروید ۱۴ لطفا با پیام دادن به آی‌دی تلگرام toranjiadmin ما را مطلع کنید تا به دیگر کاربران اطلاع‌رسانی نماییم.

برای آشنایی بیشتر با آپدیت اندروید ۱۴ سامسونگ این ۲ ویدئو را می‌توانید تماشا کنید:

به احتمال زیاد گلکسی A34 باید به‌روزرسانی اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6 را تقریباً مشابه نسخه منتشر شده برای سری Galaxy S23 دریافت کند ولی شاید شامل همه ویژگی‌های بزرگ و کوچک آن نشود.
پیش‌تر خط زمانی عرضه آپدیت One UI 6 برای ۳۰ گوشی سامسونگ منتشر شده بود.

خط زمانی عرضه آپدیت One UI 6 برای ۳۰ گوشی سامسونگ منتشر شد: آپدیت اندروید ۱۴

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در عرضه آپدیت اندروید ۱۴ چیست؟ در حال حاضر سری گلکسی S23، گلکسی S22 و گلکسی A54 و … این آپدیت را به صورت رسمی و نهایی دریافت کرده‌اند.

اگر دوست دارید درباره این آپدیت اطلاعات بیشتری داشته باشید، این دو ویدئو برای شما مفید خواهد بود:

چهارده قابلیت جدید آپدیت اندروید ۱۴ سامسونگ

ویدئو ۱۴ قابلیت جدید آپدیت اندروید ۱۴ سامسونگ: One UI 6.0

مقایسه One UI 6 با One UI 5

ویدئو مقایسه به روزرسانی One UI 6 سامسونگ با One UI 5 : آپدیت اندروید ۱۴

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)