حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی M55 جذاب‌تر از گلکسی A55 خواهد بود!

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

همانطور که گلکسی M52 جذاب‌تر از گلکسی A52 بود، در جدیدترین گزارش‌های منتشر شده می‌بینیم که سامسونگ گلکسی M55 نیز جذاب‌تر از گلکسی A55 خواهد بود. این ادعا حداقل در بحث تراشه صحیح است و نمونه کوالکام سری ۷ برای این عضو میانی سری Galaxy M انتخاب می‌شود. با این حال وقتی به گلکسی M44 و اسنپدراگون ۸۸۸ نگاه می‌کنیم، این دستگاه نیز سرافکنده است!

سامسونگ گلکسی M55 و اسنپدراگون ۷ نسل ۱

سامسونگ Galaxy M55 در پایگاه‌داده بنچمارک Geekbench 4 و با شماره مدل SM-M556B رصد شده است. این لیست می‌گوید که محصول مورد نظر دارای یک مادربرد با اسم “taro” خواهد بود و این نشان‌دهنده استفاده از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 است.

جالب اینجاست که سامسونگ قبلا هرگز از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 استفاده نکرده است. گلکسی M55 ممکن است اولین محصولی باشد که این کار را انجام می دهد.

بنجمارک منتسب به گلکسی M55 با اسنپدراگون ۷ نسل ۱

بنجمارک منتسب به گلکسی M55 با اسنپدراگون ۷ نسل ۱

از آنجایی که گلکسی M54 حدودا ۸ ماه پیش معرفی شده و از تراشه میان‌رده اگزینوس 1380 بهره می‌برد، جهش به اسنپدراگون 7 نسل 1 برای گلکسی M55 مزایایی را به همراه خواهد داشت. اسنپدراگون 7 نسل 1 با فرآیند 4 نانومتری تولید می‌شود و به طور کلی عملکرد بهتری در بخش CPU، GPU و عمر باتری را نشان می دهد.

دیگر مشخصات قابل مشاهده در این نتیجه بنچمارک شامل 8 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 14 است. به این معنی که گلکسی M55 دارای رابط کاربری One UI 6 خواهد بود.

انتظار می‌رود این محصول حدودا ۴ ماه دیگر رونمایی شود. نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید اگر Snapdragon 7 Gen 1 در گلکسی ام ۵۵ استفاده شود، گلکسی ای ۵۵ با اگزینوس ۱۴۸۰ هنوز حرفی برای گفتن دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)