حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت ColorOS 14 برای Oppo Find X6 Pro در ایران رسما ارائه شد: اندروید ۱۴

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اختصاصی ترنجی، اندروید ۱۴، اوپو

قطار آپدیت اندروید ۱۴ کم‌کم به برندهای مختلف می‌رسد. اوپو یکی از پرفروش‌ترین برندهای بازار چین است که حضور بین‌المللی خود را بیشتر با OnePlus انجام می‌دهد. به تازگی آپدیت اندروید ۱۴ اوپو عرضه شده و یکی از کاربران ترنجی به ما می‌گوید که همزمان آپدیت ColorOS 14 برای Oppo Find X6 Pro در ایران رسما ارائه شده است.

آپدیت ColorOS 14 برای Oppo Find X6 Pro در ایران

آپدیت ColorOS 14 برای Oppo Find X6 Pro در ایران

آپدیت ColorOS 14 برای Oppo Find X6 Pro در ایران

یکی از کاربران ترنجی به نام بهزاد، برای ما اسکرین شات بالا را ارسال کرده است. در این اسکرین‌شات می‌بینید که آپدیت رسمی ColorOS 14 به همراه اندروید ۱۴ برای موبایل ایشان ارائه شده است. وی Oppo Find X6 Pro را در اختیار دارد و در ایران زندگی می‌کند.

حجم آپدیت اندروید ۱۴ اوپو برای Find X6 Pro برابر ۱.۳۱ گیگابایت است که حجم زیادی نیست و فشرده‌سازی مناسب برای دانلود سریع و کم‌زحمت‌تر را نشان می‌دهد.

در اسکرین شات دوم که پایین‌تر ملاحظه می‌کنید، پس از انجام آپدیت می‌توان در بخش About Device دید که ColorOS 14 نسخه رسمی روی دستگاه ایشان نصبت شده است.

بهینه‌سازی‌هایی که با این آپدیت ارائه می‌شود را قبلا در ترنجی و برای آپدیت OxygenOS 14 وان پلاس برای شما توضیح داده‌ایم. در حقیقت هر دو این رابط کاربری تقریبا یکسان هستند. بزرگترین پیشرفت Trinity Engine است که در جهات مختلف سعی می‌کند عملکرد دسنگاه را بهبود دهد.

نظر شما درباره عملکرد اوپو در عرضه آپدیت اندروید ۱۴ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)