حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این گوشی Realme با تراشه پرچمدار Snapdragon 8 Gen 2 زیر ۲۷۵ دلار قیمت خواهد داشت!

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

اردیبهشت ۱۳۹۷ بود که برند Realme با شعار “جرات جهش” توسط موسس برند Oppo پایه‌گذاری شد. تمرکز ریلمی روی عرضه محصولات ارزنده و اقتصادی است. در راستای همین تمرکز به تازگی گزارشی داریم که می‌گوید این گوشی Realme با تراشه پرچمدار Snapdragon 8 Gen 2، زیر ۲۷۵ دلار قیمت خواهد داشت. این گوشی احتمالا Realme GT Neo 6 نام خواهد داشت.

گوشی ارزان Realme با تراشه پرچمدار Snapdragon 8 Gen 2

هر چند در حال حاضر تراشه پرچمدار سال کوالکام، اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است اما اسنپدراگون ۸ نسل ۲ همچنان یک گزینه شایسته و جذاب در بازار محسوب می‌شود. همزمان با عرضه تراشه جدید، معمولا محصولات مجهز به تراشه نسل قبل با قیمت‌های خیلی جذابی ارائه می‌شوند.

آنطور که پیداست، برند ارزنده و رقابتی Realme می‌خواهد از اولین بازیگرهای ارائه تراشه Snapdragon 8 Gen 2 با قیمت فوق رقابتی باشد. آن‌ها برنامه ارائه Realme GT Neo 6 با این تراشه و قیمت زیر ۲۷۵ دلاری را دارند.

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲

طبق گزارش ها، Realme GT Neo 6 در دست توسعه است. این گوشی دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 برای پردازش و فریم آلومینیومی در بخش طراحی خواهد بود. قیمت این گوشی زیر 2000 یوان، یعنی فقط 275 دلار خواهد بود. بدیهی است که گوشی‌ها در چین ارزان‌تر از بازار جهانی هستند، اما این همچنان پایین‌ترین قیمت برای محصولاتی مجهز به تراشه پرچمدار نسل قبل کوالکام است.

گفته می‌شود که GT Neo 6 بسیار شبیه به GT5 خواهد بود که آن دستگاه هم دارای اسنپدراگون 8 نسل 2 است. با این حال برچسب قیمتی ما را متعجب می کند و جالب است بدانیم که ریلمی برای کاهش قیمت چه راهبردی داشته است.

در صورت تحقق این شایعه باید گفت حداقل کاربران چینی با قیمت بسیار وسوسه‌کننده به یکی از بهترین تراشه‌های دنیای اندروید روی دستگاه اقتصادی و ارزنده دست پیدا خواهند کرد. بیاید امیدوار باشیم که قیمت نزدیک به همین عدد بتوان آن را در بازار جهانی نیز خرید.

نظر شما چیست؟ Realme چطور خواهد توانست به این برچسب قیمتی دست پیدا کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)