حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام امکان غیرفعال کردن خوانده شدن پیام دایرکت را به‌زودی فراهم می‌کند

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، و آدام موسری، مدیر اینستاگرام، به‌تازگی اعلام کرده‌اند که این شبکه اجتماعی به‌زودی امکان غیرفعال کردن گزینه رسید خوانده شدن پیام دایرکت را فراهم می‌کند.

غیرفعال کردن رسید خوانده شدن پیام دایرکت اینستاگرام

مارک زاکربرگ و آدام موسری هر دو در کانال اینستاگرام خود اعلام کردند که این تغییر درحال‌حاضر در مرحله آزمایش است و همچنین موسری تصویر پایین را به اشتراک گذاشته است که این تغییر و همچنین ظاهر آن را در عمل نشان می‌دهد.

آدام موسری، مدیر اینستاگرام، پیرامون این قابلیت بیان کرده است: «شما درخواست کردید، ما گوش دادیم. ما بازخورد شما را شنیدیم و شروع به آزمایش ویژگی جدیدی کرده‌ایم که به شما امکان می‌دهد رسید خوانده شدن را در پیام‌های دایرکت خود خاموش کنید. به‌زودی، کاربران می‌توانند انتخاب کنند که چه زمانی به دیگران اجازه دهند وقتی پیام‌هایشان را می‌خوانند، آن‌ها را ببینند.»

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، نیز اضافه کرد: «اگر شما کسی هستید که افراد را در زمان دیده شدن پیام رها می‌کنید، روز شما فرا رسیده است. ما درحال آزمایش توانایی غیرفعال کردن رسیدهای خواندن در DMهای اینستاگرام هستیم.»

غیرفعال کردن رسید خوانده شدن پیام دایرکت اینستاگرام

غیرفعال کردن رسید خوانده شدن پیام دایرکت اینستاگرام

دو اسکرین‌شات از برنامه اینستاگرام در کنار هم، یکی نشان‌دهنده قسمتی از تنظیمات با کلیدی برای روشن یا خاموش کردن رسید خوانده شدن پیام‌های دایرکت و دیگری اسکرین‌شات صفحه دایرکت را بدون رسید پیام خوانده شده نشان می‌دهد.

چیزی که آن‌ها اشاره نکردند این است که آیا این گزینه به اپلیکیشن Messenger نیز می‌آید یا خیر، که به‌طور مشابه کاربران را مجبور می‌کند از رسید خوانده شدن پیام بدون هیچ راهی برای خاموش کردن آن استفاده کنند. ما همچنین نمی‌دانیم که این قابلیت دقیقاً چه زمانی برای تمامی کاربران منتشر خواهد شد.

اگرچه حفظ حریم خصوصی در همه پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی مهم است، اما به‌ویژه در اینستاگرام از اهمیت بیشتری برخوردار است، جایی‌که کاربران اطلاعات شخصی زیادی مانند عکس‌ها و فیلم‌های خود، خانواده و دوستان و زندگی روزمره خود را به اشتراک می‌گذارند. بنابراین، این اقدام قطعاً روند مثبتی است که اینستاگرام کنترل‌های حریم خصوصی بیشتری را به‌کار می‌گیرد تا کاربران بتوانند از داده‌های خود محافظت کنند و با خیال راحت از این پلتفرم لذت ببرند.

نظر شما درباره امکان غیرفعال کردن رسید خوانده شدن پیام دایرکت اینستاگرام چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی