حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ با همکاری Lacoste از لوازم جانبی جدید گلکسی زد فولد 5 و فلیپ 5 رونمایی کرد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

تقریباً یک سال پس از عرضه قاب Lacoste Galaxy Z Flip 4، سامسونگ و این برند مد بار دیگر با یکدیگر همکاری کرده و این‌بار، مجموعه لوازم جانبی جدید برای هر دو مدل گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را معرفی کرده‌اند.

همکاری سامسونگ و Lacoste در لوازم جانبی گلکسی زد فولد 5 و فلیپ 5

سال گذشته، هیچ لوازم جانبی تحت همکاری برند سامسونگ و Lacoste برای Galaxy Z Fold 4 ارائه نشد و تنها Z Flip 4 از یک قاب محافظ بهره می‌برد. بااین‌حال، این رویه امسال تغییر کرده است و لوازم جانبی جدید برای هر دو مدل گوشی تاشو سامسونگ ارائه می‌شوند. به‌علاوه، لوازم جانبی امسال برای گوشی‌های تاشو نسل پنجم طراحی‌های پیچیده‌تر و خاص‌تری دارند.

مشارکت جدید دو برند کره‌ای و فرانسوی با شعار «غوطه‌ور شدن در فرهنگ شهری، سرمایه‌گذاری در دنیای مد و ورزش» همراه شده است.

همکاری سامسونگ و Lacoste در لوازم جانبی گلکسی زد فولد 5 و فلیپ 5

همکاری سامسونگ و Lacoste در لوازم جانبی گلکسی زد فولد 5 و فلیپ 5

قاب Z Flip 4 سال گذشته تک رنگ بود و لوگوی کوچک Lacoste داشت. لوازم جانبی 2023 نیز دارای همان لوگوی تمساح مشهور است. بااین‌حال، اکنون به یک الگوی پیچیده سفید در پس‌زمینه سیاه مزین شده است که بسیار چشم‌نوازتر هستند.

الگوهای مونوگرام که ساختمان‌هایی به‌صورت آسمان‌خراش را در شکل‌های لوزی نشان می‌دهند، یادآورد مجموعه Lacoste 2023 هستند. همچنین ازآنجایی‌که قاب‌های Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 از الگوی یکسانی استفاده می‌کنند، با دیگر محصولات مد این برند فرانسوی که در سال جاری عرضه شدند، مطابقت دارند.

خرید هر گوشی هوشمند Galaxy Z Fold 5 یا Z Flip 5 در هفته جاری در فرانسه، با یک قاب Lacoste رایگان و پاداش مبادله‌ای 150 یورویی و همچنین Galaxy Buds 2 Pro رایگان ارائه می‌شود. کاربرانی که تصمیم به خرید نسخه 256 گیگابایتی Flip 5 در هر یک از رنگ‌های انحصاری Samsung Online داشته باشند، 100 یورو دیگر نیز تخفیف خواهند داشت. این پیشنهاد برای خرید Fold 5 حتی بیشتر نیز است و به 200 یورو می‌رسد اما مشتری باید گزینه کبالت 256 گیگابایتی را انتخاب کند.

سامسونگ در پست وبلاگی اخیر خود بیان کرده است که این همکاری فرصتی برای تبلیغ گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 حول ارزش‌های مشترک هر دو برند یعنی خلاقیت، تجلی شخصیت و پیشی گرفتن از خود است.

نظر شما درباره همکاری سامسونگ و Lacoste در ارائه لوازم جانبی برای گلکسی زد فولد 5 و فلیپ 5 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی