حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی اس ۲۵ و دیگر پرچمداران اندرویدی افزایش خواهد داشت

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اگر فکر می‌کردید سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا، وان پلاس ۱۱ و سایر بهترین گوشی‌های اندرویدی گران هستند، خبر بدی برای شما داریم! به نظر می‌رسد که گوشی‌های پرچمدار اندرویدی در سال ۲۰۲۵ حتی گران‌تر خواهند شد. قیمت گلکسی اس ۲۵ و دیگر پرچمدارن اندرویدی احتمالا به دلیل افزایش قیمت تراشه، صعودی خواهد بود.

افزایش قیمت گلکسی اس ۲۵ و دیگر پرچمدارهای اندرویدی

چرا این افزایش قیمت سال ۲۰۲۵ اتفاق خواهد افتاد؟ زیرا در آن زمان است که اکثر گوشی‌های دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 عرضه می‌شوند و این می‌تواند گران‌ترین چیپ‌ست موبایلی کوالکام باشد.

به گفته کریس پاتریک که سمت معاونت کوالکام را دارد، این شرکت پیش‌بینی می‌کند که Snapdragon 8 Gen 4 افزایش قیمت داشته باشد، زیرا این شرکت در تلاش است تا یک چیپست با “سطوح عملکرد شگفت‌انگیز” ارائه دهد.

اسنپدراگون ۸ نسل ۴ با هسته‌های Oryon کوالکام عرضه می‌شود

در حال حاضر دقیقا مشخص نیست که این چیپست چقدر گران‌تر خواهد بود، اما هرگونه افزایش قیمت می‌تواند به مصرف کنندگان منتقل شود.

بر اساس سالیان گذشته باید گفت که تعداد زیادی از پرچمدارهای سال ۲۰۲۵ احتمالاً از تراشه Snapdragon 8 Gen 4 استفاده خواهند کرد. این شامل سری گلکسی اس ۲۵ سامسونگ (حداقل در برخی مناطق)، سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۷، گلکسی زد فولد ۷، وان پلاس ۱۵، سری شیائومی ۱۵ و بسیاری از دستگاه‌های دیگر می‌شود.

استثنا قابل توجه در این زمینه احتمالاً شامل سری Google Pixel 10 خواهد بود (در صورت انتخاب این اسم برای پرچمدار پیکسل سال ۲۰۲۵) که شاید از تراشه اختصاصی Tensor استفاده کند.

چند سالی هست که شایعات احتمال افزایش قیمت موبایل‌های پرچمدار می‌شنویم اما عملی نمی‌شود. بعید نیست که در سال ۲۰۲۵ این اتفاق رخ بدهد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید با یک افزایش قیمت معمول مثلا ۱۰ درصدی روبه‌رو خواهیم بود یا مقادیر بیشتر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)