حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ۱۰ اینچی جدید آمازون معرفی شد: Amazon Fire HD 10 با قیمت ۱۴۰ دلار

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت

تبلت‌های سری Fire آمازون به تازگی به روز شده و یک نماینده جدید دارند. تبلت ۱۰ اینچی جدید آمازون معرفی شده و Amazon Fire HD 10 نام دارد. کاربران علاقه‌مند می‌توانند آن را با قیمت ۱۴۰ دلار بخرند.

تبلت ۱۰ اینچی جدید آمازون

تبلت آمازون Fire HD 2023 به عنوان تبلت نسل سیزدهم این سری نیز شناخته می شود. این تبلت دارای یک پنل LCD در اندازه 10.1 اینچی با وضوح 1200 در 1920 پیکسل است که اتفاقاً با قلم Stylus آمازون سازگار خواهد بود و دارای تشخیص دست خط روی دستگاه است.

قلم MFA که به صورت جداگانه باید بخرید می‌تواند تا بیش از 4000 سطح فشار را تشخیص دهد و احساس “قلم روی کاغذ” را نوید می دهد. این ویژگی عملاً Fire HD 10 را به Amazon Fire Max 11 گران‌تر نزدیک می‌کند که از قلم نیز پشتیبانی می‌کند و از 230 دلار شروع می‌شود. یک صفحه کلید بلوتوثی اختیاری نیز برای علاقه‌مندان وجود دارد.

تبلت جدید آمازون Fire HD 10 به تراشه ۱۲ نانومتری مدیاتک Kompanio 520 مجهز شده که می‌تواند 25 درصد سریعتر از مدل قبلی سال 2021 باشد. این محصول با 3 گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. قیمت مدل بدون تبلیغات ۱۵۴ دلار خواهد بود اما اگر بخواهید کمی صرفه‌جویی کنید می‌توانید مدل ۱۴۰ دلار با تبلیغات را بخرید. البته یک مدل ۶۴ گیگابایت هم وجود دارد که برای مدل بدون و با تبلیغات به ترتیب ۱۸۰ و ۱۵۴ دلار خواهد بود. پشتیبانی از مموری کارت جانبی ارائه می‌شود.

در بخش صوتی بلندگوی استریو و جک 3.5 میلی متری صدا وجود دارد. برای ارتباطات از Wi-Fi 5 (ac) پشتیبانی می‌شود و وعده عمر باتری باید تا 13 ساعت را به شما می دهد. این تبلت می تواند تا توان 15 وات شارژ شود و شارژ کامل باید حدود 3 ساعت طول بکشد.

تبلت Fire HD 10 دارای ابعاد 246 در 165 در 8.6 میلی‌متر است و وزن آن به 434 گرم می‌رسد که کمی سبک‌تر از مدل قبلی 2021 است. این تبلت همچنین به دو دوربین – یکی در جلو و دیگری در پشت مجهز شده است. هر دو دارای رزولوشن 5 مگاپیکسلی هستند که نسبت به سلفی 2 مگاپیکسلی 2021 ارتقا یافته است.

این تبلت مانند سایر تبلت های Fire HD از سیستم عامل Fire OS 8 بهره می‌برد. این پوسته اخصاصی آمازون که روی اندروید اجرا می‌شود، دارای برنامه‌ها و فروشگاه برنامه‌های خود آمازون است و خدمات Google Play را ندارند.

تبلت جدید Fire HD 10 در دو نسخه مخصوص کودکان نیز موجود است. Fire HD 10 Kids و Fire HD 10 Kids Pro. هر دو از 190 دلار شروع می شوند و اساساً تفاوتشان در میزان “ضخامت محافظ” اضافه شده به بدنه تبلت برای ایمنی بیشتر متفاوت هستند.

نسخه Kids با یک اشتراک ۱ ساله در Amazon Kids Plus و ۲ سال ضمانت بدون نگرانی ارائه می‌شوند، به این معنی که آمازون تبلت شکسته را جایگزین می‌کند، بدون سؤال.

نظر شما درباره این تبلت جدید آمازون چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)