حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی S23 FE سامسونگ در ایران چقدر است؟

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، سامسونگ

تقریبا دو هفته پیش بود که گلکسی اس ۲۳ اف‌ای رسما معرفی شد. این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود ۱۰۰ دلار کاهش قیمت دارد و این ما را امیدوار می‌کرد که بتوان آن را با قیمت حتی بهتر نسبت به گلکسی اس ۲۱ اف‌ای خرید. با این حال ورودی نوبرانه این دستگاه به بازار کشورمان چنین چیزی را که نشان نمی‌دهد هیچ، حتی وضعیت بدتری ایجاد شده است. قیمت گلکسی S23 FE سامسونگ در ایران و حداقل در وضعیت نوبرانه‌ای که وجود دارد، اصلا جالب نیست.

قیمت گلکسی S23 FE در ایران

با بررسی وب‌سایت‌های فروش موبایل در ایران، می‌توانیم ببینیم که مدل جدید سری Galaxy S FE سامسونگ از اواخر هفته گذشته در فروشگاه‌های اندکی موجود شده است.

محدوده قیمت اعلام شده برای مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی گلکسی اس ۲۳ اف‌ای در این فروشگاه‌ها بین ۲۹.۹۷۰ تا ۳۰.۳۶۹ میلیون تومان است. به صورت متوسط می‌توان عدد ۳۰ میلیون تومان را اعلام کرد.

قیمت نوبرانه گلکسی S23 FE سامسونگ در بازار ایران

قیمت نوبرانه گلکسی S23 FE سامسونگ در بازار ایران

البته باید توجه داشته باشید که این قیمت “نوبرانه” محصول است. به این معنی که انتظار داریم خیلی زود و طی هفته‌های آتی (با فرض عدم نوسان نرخ ارز) این قیمت افت کند. با این حال این‌که روی چه قیمتی می‌تواند ثابت شود، هنوز مشخص نیست.

در حاضر قیمت گلکسی S21 FE سامسونگ مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بین ۲۰ تا ۲۲ میلیون تومان اعلام می‌شود. متاسفانه این قیمت طی هفته‌های گذشته (و پس از معرفی گلکسی S23 FE) از حدود ۱۷ میلیون تومان افزایش قابل توجهی داشته و به این اعداد رسیده است.

با توجه به این‌که قیمت جهانی Galaxy S23 FE حدود ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از Galaxy S21 FE است، انتظار منطقی آن است که قیمت ثبات‌یافته این محصول باید کمتر از نسل قبلی آن شود.

گلکسی S23 FE سامسونگ رسما معرفی شد

در حال حاضر و با قیمت ۳۰ میلیون تومان این دستگاه ارزش خرید پایینی دارد و بهتر است که صبر کنید تا قیمت آن در بازار به تعادل برسد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید گلکسی اس ۲۳ اف‌ای روی چه قیمتی ثابت خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)