حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده iQOO 12 طراحی ماژول بزرگ دوربین آن را نشان می‌دهد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | IQOO، شایعات

به‌تازگی، یک تصویر زنده از گوشی هوشمند iQOO 12 در شبکه اجتماعی Weibo فاش شده است که برای اولین بار، طراحی این دستگاه را نشان می‌دهد. در یک افشاگری دیگر، گفته شده است که این گوشی به تراشه اختصاصی iQOO برای تجربه پیشرفته در انواع بازی‌ها مجهز خواهد شد.

تصویر زنده iQOO 12

به‌نظر می‌رسد تصویر فاش‌شده، مدل سفید رنگ iQOO 12 را نشان می‌دهد. این گوشی همچنین یک ماژول دوربین متمایز و بزرگ را در پنل پشتی خود به نمایش می‌گذارد. طبق پست Weibo توسط DCS، انتظار می‌رود آرایش دوربین‌ها در این ماژول مشابه چیزی باشد که در iQOO 11 مشاهده شد.

یکی دیگر از اطلاعات کلیدی تأکید iQOO بر عملکرد بازی با iQOO 12 است. درحالی‌که iQOO 11 تراشه Vivo V2 را که برای بهبود تجربه بازی و تصویربرداری طراحی شده بود، با خود به‌همراه دارد، افشاگری اخیر از چین نشان می‌دهد که رویکرد متفاوتی برای iQOO 12 وجود دارد. انتظار می‌رود که این گوشی دارای یک تراشه بازی اختصاصی خواهد بود که در درجه اول بر بهبود تجربه بازی تمرکز می‌کند، بدون دخالت مستقیم در ویژگی‌های عکاسی یا تصویربرداری.

تصویر زنده iQOO 12

تصویر زنده iQOO 12

طبق اطلاعات فاش‌شده، iQOO 12 دارای صفحه‌نمایش 6.78 اینچی E7 AMOLED با طراحی تخت خواهد بود. این پنل دارای رزولوشن 1.5K، رفرش‌ریت 144 هرتز و حسگر اثرانگشت اپتیکال زیر نمایشگر را ارائه می‌دهد. این دستگاه همچنین بر روی اندروید 14 مبتنی‌بر OriginOS 4 اجرا خواهد شد. برای مقاومت، این دستگاه دارای قاب فلزی و شاسی با گواهی IP64 است.

برای عکاسی، دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی و دوربین پشتی آن دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی OV50H با پشتیبانی از OIS، دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی Samsung JN1 و دوربین تله‌فوتو OmniVision OV64B با رزولوشن 64 مگاپیکسلی و زوم پریسکوپی اپتیکال 3 برابر است.

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت این دستگاه را با رم LPDDR5x و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 تأمین می‌کند. انتظار می‌رود این گوشی با 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ 120 واتی عرضه شود. همچنین این گوشی در رنگ‌های سیاه و سفید در پنل پشتی شیشه‌ای عرضه خواهد شد و نوع قرمز آن احتمالاً دارای پشتی چرمی است.

تا آنجا که به تاریخ عرضه مربوط می‌شود، انتظار می‌رود iQOO 12 و 12 Pro در 7 نوامبر در چین معرفی شوند.

نظر شما درباره تصویر زنده iQOO 12 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی