حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پهپادهای نوکیا رسما معرفی شدند: Nokia Drone ساخت اروپا خواهد بود

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | لوازم جانبی، نوکیا

شبکه پهپادهای نوکیا (DAC) تصاویر ویدیویی رسمی از پهپادهای هگزاکوپتر جدید این برند را منتشر کرد. نوکیا مجموعه جدیدی از پهپادهای مقرون به صرفه و ساده را ارائه می‌دهد که می‌تواند توجه عموم کسب‌وکارها را به خود جلب کند. این غول مخابراتی، پهپادها را برای صنایع و مشاغل خواهد ساخت.

پهپاد نوکیا

پهپادهای نوکیا طیف وسیعی از امکانات را برای رصد هوایی و پروازهای حیاتی فراهم می کنند. هواپیمای بدون سرنشین جدید نوکیا (UAV) یک پهپاد سازگار با 5G و قطعات صنعتی است. بد نیست بدانید که پهپاد نوکیا در اروپا تولید می شود.

پهپاد هگزاکوپتر نوکیا به گونه ای طراحی شده که در مقابل گرد و غبار، آب و عوامل جوی محافظت شود. این پهپاد دارای یک ماژول دوربین دوگانه مجهز به گیمبال با نورپردازی RGB یکپارچه و یک دوربین حرارتی است. علاوه بر این، این پهپاد می‌تواند لوازم جانبی دیگری مانند نورافکن، بلندگوها یا حسگرهای قابل تنظیم برای دود، حرکت، تشعشع و LIDAR را در خود جای دهد.

همچنین دارای یک ایستگاه اتصال است که می تواند کاملاً خودکار باشد. پهپاد جدید نوکیا در حالی وارد بازار می شود که تقاضا برای این گجت فوق العاده جذاب در بازار رو به افزایش است.

این پهپاد دارای زوم اپتیکال 30 برابر است و به عنوان یک راه حل سفارشی با ویژگی‌های ایمنی کامل ارائه می شود. قابلیت‌های مفیدی همچون فرود دقیق و شارژ سریع باتری را نیز پشتیبانی می‌کند.

ایستگاه اتصال را می توان در فضای باز استفاده کرد و به طور کلی پهپاد طوری طراحی شده است که کنترل هوایی را ساده کند. مشخصات کامل و آمار عملکرد پهپاد نوکیا و همچنین جزئیات عرضه و قیمت در حال حاضر وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید نوکیا در عرضه پهپادها موفق شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)