حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ ۲۰۲۴ کاربران را ناامید خواهد کرد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند، شایعات

در خبرنامه اخیر پیش بینی بازار، مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، بینش جالبی در مورد آینده اپل واچ به اشتراک گذاشت است. گفته می‌شود که اپل واچ ۲۰۲۴ همه را ناامید خواهد کرد. در ادامه به جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.

اپل واچ ۲۰۲۴ از نمایشگر Micro LED برخوردار نخواهد بود

در ابتدا انتظار می‌رفت که Apple Watch آینده از صفحه نمایش Micro LED استفاده کند. هم اکنون اما گفته که این ساعت هوشمند از این فناوری برخوردار نخواهد بود. این موضوع ممکن است برای برخی تعجب‌آور باشد؛ زیرا انتظار می‌رفت که Micro LED تغییر دهنده بازی فناوری نمایشگر ها باشد. Kuo معتقد است که این فناوری در سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ به کار گرفته خواهد شد.

مینگ چی کو، پیش‌بینی می‌کند که فروش اپل واچ با کاهش سالانه ۱۵ درصد همراه باشد. این نشان دهنده یک چالش بالقوه برای محصولی است که در گذشته موفقیت چشمگیری داشته. در بخش نوآوری، انتظار نمی‌رود که اپل واچ ۲۰۲۴ تغییرات قابل توجهی نسبت به نسل قبل داشته باشد. قابل ذکر است که ویژگی بسیار مورد انتظار «پایش قند خون» در سال ۲۰۲۴ معرفی نخواهد شد و ممکن است تا سال ۲۰۲۵ به تعویق بیفتد. این ویژگی‌ قطعاً برای کاربرانی که به دنبال ارتقای پایش سلامتی خود هستند، جذاب خواهد بود.

مینگ چی کو برای تقویت حرکت اپل واچ یک راه حل دارد. وی پیشنهاد ادغام این گجت پوشیدنی با Vision Pro را می‌دهد. این ادغام می‌تواند یک تجربه مدیریت سلامت بی بدیل ایجاد کند و منجر به افزایش فروش هر دو محصول خواهد شد. در حالی که عدم وجود Micro LED و کاهش عرضه ممکن است سوالاتی را ایجاد کند، اما یادآوری این نکته ضروری است که بدانیم اپل سابقه خوبی در تطبیق و تغییر موقعیت محصولات خود، برای برآورده کردن تقاضا های در حال تحول بازار دارد. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، دیدن اینکه چگونه اپل به نوآوری در حوزه فناوری گجت های پوشیدنی ادامه می‌دهد، شگفت‌انگیز خواهد بود.

اپل واچ سری 9 با تراشه S9، سنسورهای بهبودیافته و قابلیت دابل تپ رسماً معرفی شد

نظر شما درباره ساعت هوشمند آینده اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی