حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک گوشی اقتصادی هواوی با طراحی Mate 50 دیده شد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

به نظر می‌رسد که هواوی برنامه دارد تا طراحی محصولات پرچمدار خود را به نمونه‌های ارزان قیمت هم بیاورد. ساعاتی پیش یک گوشی اقتصادی هواوی با طراحی P60 را با هم دیدیم. حالا اما یک گوشی اقتصادی هواوی با طراحی Mate 50 دیده شده است.

گوشی اقتصادی هواوی با طراحی Mate 50

این گوشی ناشناخته هواوی با طراحی شبیه سری Mate 50 دارای شماره مدل CTR-AL20 است. در مقایسه با گوشی اقتصادی که طراحی مشابه P60 داشت، این دستگاه مشخصات بالارده‌تری خواهد داشت.

احتمال استفاده از یک نمایشگر 6.7 اینچی وجود دارد که یک سوراخ برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد. این صفحه نمایش از نوع LCD بوده و وضوح FHD+ (2388 × 1080 پیکسل) را ارائه می دهد.

این دستگاه به اتصال 4G محدود می شود. تراشه به کاررفته در آن مشخص نیست اما پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتزی دارد.

این گوشی با 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این گوشی فاقد پشتیبانی از کارت حافظه است. در بخش نرم افزار سیستم‌عامل اختصاصی هواوی HarmonyOS به کار خواهد رفت.

گوشی اقتصادی هواوی با طراحی Mate 50

گوشی اقتصادی هواوی با طراحی Mate 50

برای دوربین اصلی از یک حسگر تصویر ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد که در کنار دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. یک حسگر اثرانگشت در کنار دستگاه قرار دارد و در نهایت، از یک باتری کوچکتر 4900 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

درباره نام تجاری این دستگاه اطلاعی در دست نیست. شما طرفدار محصولات اقتصادی که طراحی مشابه نمونه‌های پرچمدار دارند، هستید؟ هر چند عموما این شباهت فقط در بخش ظاهری بوده و جنس مواد به کاررفته متفاوت خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)