حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه‌ریزی سامسونگ برای ارائه بیش از ۵ سال آپدیت امنیتی

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ در اکوسیستم اندروید و در زمینه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری پیشرو است، اما به نظر می‌رسد این شرکت در نظر دارد پا را فراتر بگذارد. قطعا این تصمیم بی‌تاثیر از ارائه ۷ سال آپدیت سیستم‌عامل برای سری Pixel 8 گوگل نیست. به تازگی درباره برنامه‌ریزی سامسونگ برای ارائه بیش از ۵ سال آپدیت امنیتی گزارشی منتشر شده است. البته احتمالا همچنان گوگل طولانی‌ترین پشتیبانی نرم‌افزاری را ارائه دهد.

برنامه ریزی سامسونگ برای ارائه بیش از ۵ سال آپدیت امنیتی

در حال حاضر سامسونگ برای طبق وسیعی از محصولات جدید خود ۴ سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل و ۵ سال آپدیت امنیتی ارائه می‌دهد. حتی دستگاه اقتصادی مانند Galaxy A24 نیز همین سطح تعهد آپدیت را دارد.

در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ SDC23، مهندس اصلی و مدیر برنامه فنی تیم امنیتی سامسونگ برای بخش Mobile Experience اعلام کرد که این شرکت فعالانه در حال بحث در مورد چگونگی گسترش پشتیبانی امنیتی بلندمدت خود برای بازه زمانی بیش از 5 سال است.

او همچنین خاطرنشان کرد که این چشم انداز با هدف سامسونگ برای پشتیبانی طولانی‌تر از محصولاتش مطابقت دارد. همچنین این شرکت در حال آماده‌شدن برای ارائه تعهد بیشتر از دوره پشتیبانی 5 ساله فعلی خود و با توجه به قوانین جدید احتمالی است.

سامسونگ

سامسونگ

باید بدانید این لزوما بدان معنا نیست که سامسونگ با این تصمیم، تعهد ارائه آپدیت سیستم‌عامل را نیز بیشتر خواهد کرد. این شرکت تنها در حال بررسی گسترش بازه زمانی پشتیبانی به‌روزرسانی امنیتی خود است. یعنی حتی اگر دستگاه شما به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید را دریافت نکند، همچنان به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای مدت طولانی‌تری دریافت می‌کند.

سامسونگ یکی از معدود برندهای گوشی‌های هوشمند اندرویدی است که به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری طولانی را حتی برای گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت خود ارائه می‌کند. در حال حاضر، این شرکت هر ماه بیش از 1 میلیارد و سالانه بیش از 10 میلیارد آپدیت را برای مجموعه محصولات خود ارائه می کند که عدد سرسام‌آوری است‌

در حقیقت این برند کره‌ای تعهد و سرعت بالای ارائه آپدیت راه به عنوان فاکتور رقابتی مهم خود ارائه می‌کند، جایی که نقطه ضعف بزرگی در اکوسیستم اندروید محسوب می‌شود.

نظر شما درباره این تصمیم احتمالی سامسونگ چیست؟ تعهد آپدیت طولانی چقدر در خرید شما تاثیر دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)