حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ سرویس استریم بازی های ابری خود را هفته آینده راه‌اندازی خواهد کرد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، سرگرمی و بازی

گفته می‌شود که ممکن است سامسونگ به‌زودی سرویس اختصاصی استریم بازی های ابری خود را راه‌اندازی کند. بااین‌حال، این شرکت به‌طور مستقیم با برندهایی مانند آمازون Luna، مایکروسافت Xbox Cloud و انویدیا GeForce Now رقابت نخواهد کرد، چراکه به‌نظر می‌رسد با تمرکز بر بازی‌های موبایل، رویکرد متفاوتی را برای استریم بازی‌های ابری درپیش خواهد گرفت.

سرویس استریم بازی های ابری سامسونگ

این سرویس جدید درحال‌حاضر برای برخی از کاربران در مرحله آزمایشی قرار دارد و به‌نظر می‌رسد که سامسونگ درنظر دارد نسخه نهایی آن را در اختیار تمامی کاربران قرار دهد.

طبق گزارش جدیدی از Korea Economic Daily، سامسونگ در اواخر این هفته در رویداد کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ 2023، نسخه بتا سرویس استریم بازی‌های ابری خود را به‌طور گسترده‌تر راه‌اندازی خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، این سرویس مستقیماً در برنامه Game Launcher که از قبل روی گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی نصب شده است، در دسترس خواهد بود. برخلاف سایر سرویس‌های استریم بازی‌های ابری که بر روی کنسول‌ها و بازی‌های رایانه‌ای تمرکز دارند، سرویس بازی ابری سامسونگ، گیمرهای موبایلی را هدف قرار داده است.

سرویس استریم بازی های ابری سامسونگ

سرویس استریم بازی های ابری سامسونگ

سامسونگ Game Launcher را به‌عنوان یک سرویس مبتنی‌بر اشتراک ارائه نکرده است. درعوض، ممکن است این شرکت آن را به‌عنوان یک سرویس پشتیبانی از تبلیغات، شبیه به Samsung TV Plus که به‌عنوان سرویس پخش ویدیوی کاملاً رایگان خود شناخته می‌شود، تحت حمایت تبلیغات قرار دهد.

سامسونگ درحال‌حاضر Gaming Hub را در اختیار دارد که از قبل روی تلویزیون‌های هوشمندش نصب شده است و محتوای Amazon Luna ،Microsoft Xbox Cloud ،Nvidia GeForce Now و Utomik را یک‌جا جمع کرده است، اما Game Launcher یک سرویس کاملاً متفاوت می‌باشد که برای دستگاه‌های همراه همراه ساخته شده است. این شرکت کره‌ای همچنین ممکن است با سرویس جدید خود درآمدهای تبلیغاتی نصب بازی را هدف قرار دهد. طی چند سال گذشته، نیاز به افزایش حریم خصوصی و محدودیت‌های هدف‌گذاری تبلیغات کاربران منجر به کاهش عملکرد تبلیغات بازی‌ها شده است و پلتفرم استریم بازی ابری سامسونگ می‌تواند چاره‌ای برای این وضعیت باشد.

نظر شما درباره سرویس استریم بازی‌های ابری سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی