حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گلکسی S23 FE سامسونگ رسما تایید شد: ۱۲ مهر ۱۴۰۲

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

بالاخره و واقعا و بالاخره (!) تاریخ معرفی گلکسی S23 FE سامسونگ رسما تایید شد. پیش از این ما تاریخ ۱۲ مهر ۱۴۰۲ را برای معرفی این دستگاه شنیده بودیم و حالا رسما تایید می‌شود. البته این رویداد فقط میزبان Galaxy S23 FE نیست بلکه یک خانواده محصولات FE قرار است رونمایی شود.

تاریخ معرفی گلکسی S23 FE سامسونگ

هفته گذشته، آمازون هند یک صفحه تبلیغاتی برای سامسونگ Galaxy S23 FE در وب سایت خود منتشر کرد که نشان داد این گوشی هوشمند اوایل مهرماه در هند عرضه می شود.

امروز اما شعبه هند سامسونگ رسما اعلام کرده است که Galaxy S23 FE چهارشنبه همین هفته در این کشور رونمایی خواهد شد. رونمایی یک محصول استراتژیک برای بازاری استراتژیک که سامسونگ در آن نماینده قوی جدیدی نداشته باشت.

اکانت توییتر (یا X جدید) سامسونگ هند به روز شده و تصویری شامل سه دوربین با متن “The New Epic” و “رونمایی در ۱۲ مهر ۱۴۰۲” است. سامسونگ نام این گوشی هوشمند را ذکر نکرده، اما می‌دانیم که این تیزر خاص به Galaxy S23 FE اشاره دارد.

این برند همچنین تصویر دیگری را در شبکه اجتماعی X برای گلکسی تب جدید منتشر کرده که می‌تواند گلکسی Tab S9 FE Plus باشد. بد نیست بدانید آمازون هند هم صفحه تبلیغاتی خود را به روز کرده تا گلکسی بادز FE را به نمایش بگذارد. به جرات می توان گفت که هر دوی این محصولات چهارشنبه این هفته در کنار سامسونگ Galaxy S23 FE در هند عرضه خواهند شد.

سامسونگ هنوز چیزی در مورد Galaxy S23 FE عنوان نکرده، اما شایعات ادعا می‌کنند که این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.4 اینچی 120 هرتزی به رزلوشن FHD+ و از نوع Dynamic AMOLED خواهد بود.

احتمالا با ۶ و ۸ گیگابایت حافظه رم در کنار ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد که در کنار تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ یا اسنپدراگون ۸ نسل ۱ قرار می‌گیرند. باتری آن 4500 میلی آمپر ساعت و با پشتیبانی از شارژ سیمی 25 واتی است.

همچنین شایعه شده که گلکسی S23 FE دارای دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی خواهد بود. احتمالا در پشت دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS در کنار دوربین 12 مگاپیکسلی تله فوتو و 8 مگاپیکسلی فوق عریض است.

منتظر رونمایی از گلکسی S23 FE هستید؟ من که مشتاقم شایعات بی‌پایان آن به پایان برسند!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)