حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی سری گلکسی S24 سامسونگ شاید ۲۸ دی ۱۴۰۲ باشد

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به صورت سنتی و طی چهار نسل اخیر گوشی‌های هوشمند سری Galaxy S سامسونگ، ما انتظار داریم جایی در نیمه اول زمستان شاهد رونمایی این محصولات استراتژیک کره‌ای‌ها باشیم. هر چند هر سال شایعه‌ای مبنی بر رونمایی زودهنگام می‌رسد اما فقط می‌توان گفت که سری Galaxy S21 کمی زودتر معرفی شد. به تازگی شایعه مشابهی درباره تاریخ معرفی سری گلکسی S24 سامسونگ منتشر شده که می‌گوید این تاریخ زودتر از انتظار خواهد بود. حتی بسیار جسورانه یک روز دقیق را هم مشخص کرده است.

تاریخ معرفی سری گلکسی S24 سامسونگ

پس از رونمایی از گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ، کم‌کم وقت آن است که تمرکز گزارش‌ها و کنجکاوی‌ها روی محصولات جدید سری گلکسی S باشد.

انتظار می‌رود نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی S این برند کره‌ای در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به طور رسمی معرفی شوند، اما تاریخ دقیق عرضه مشخص نیست. با این حال گزارش جدیدی از یک منبع قابل اعتماد به ما یک تاریخ دقیق می‌گوید.

در اظهار نظری از روی Ice Universe که در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است، تاریخ دقیق ۲۸ دی ۱۴۰۲ (یا ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴)  برای رونمایی از گلکسی S24 اعلام می‌شود.

البته که او همزمان اظهار می‌کند ممکن است این تاریخ دقیق نباشد، اما سامسونگ به احتمال زیاد می تواند گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود را در همین بازه زمانی معرفی کند.

این شایعه با گزارش قبلی مطابقت دارد. پیش از این ادعا شده بود سامسونگ برای مقابله با تقاضای شدید برای سری آیفون 15 که اخیراً عرضه شدند، سری گلکسی اس 24 را زودتر از حد معمول عرضه خواهد کرد.

سری Galaxy S24 می تواند از تراشه Exynos 2400 در آسیا، آفریقا و اروپا استفاده کند، در حالی که کانادا، چین و ایالات متحده مدل مجهز به تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy را دریافت کنند. هر چند شایعه‌ای می‌گوید که مدل اولترا در تمام بازارها با تراشه کوالکام عرضه می‌شود.

گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس می توانند 12 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشند، در حالی که گلکسی اس 24 اولترا می تواند تا 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی داشته باشد.

گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس می توانند از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی استفاده کنند.

گلکسی اس 24 اولترا همچنان دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی را در کنار دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر عرضه خواهد کرد

شایعه شده است که همه گوشی‌های این سری می‌توانند صفحه نمایش QHD+ Super AMOLED با حداکثر روشنایی 2500 نیت داشته باشند.

حجم باتری این سه گوشی به ترتیب ۴۰۰۰، ۴۹۰۰ و ۵۰۰۰ میلی‌آمپر عنوان می‌شود. متاسفانه حداکثر سرعت شارژ احتمالا روی ۴۵ وات خواهد بود که شاید همین هم به مدل پایه نرسد.

احتمال ارائه قابلیت اتصال ماهواره‌ای در شرایط اضطراری نیز برای آن‌ها وجود دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که آخرین روزهای سرد دی‌ماه ۱۴۰۲ شاهد رونمایی داغ سری گلکسی S24 باشیم؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)