حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی جدید موتورولا برای موبایل‌هایش به این شکل خواهد بود

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

طراحی موبایل‌ها خیلی خسته‌کننده و تکراری شده است. به خصوص اگر بخواهید در رده قیمتی اقتصادی خرید کنید، نسبت به تعداد گزینه‌های موجود باید گفت تنوع خیلی پایین خواهد بود. به نظر می‌رسد Motorola می‌خواهد کمی این شرایط را تغییر دهد، حداقل در سبد محصولات خودش. طبق گزارش تازه‌ای، باید گفت که طراحی جدید موتورولا برای موبایل‌هایش تغییر کرده و به این شکل خواهد بود.

طراحی جدید موتورولا

طراحی جدید موتورولا

طراحی جدید موتورولا

این رندر از گوشی ناشناخته موتورولا توسط evleals منتشر شده است. با توجه به منبع معتبر انتشار آن، نمی‌توان در صحت‌ش شک داشت. با این حال متاسفانه نام تجاری آن مشخص نیست اما مدل عددی XT-2417 برای‌ش تایید شده است.

این تغییر طراحی عمدتا در بخش جزیره دوربین خلاصه می‌شود. جایی که Motorola سعی کرده تا گوشه‌های تیز را به حداقل برساند و برجستگی جزیره دوربین به صورت محو از قاب پشتی جدا شود.

پیش از این مشابه چنین تصمیمی در پرچمدار اوپو یعنی Oppo Find X3 Pro دیده شده بود اما در کل تفاوت زیادی به این دو دستگاه وجود خواهد داشت. نماینده موتورولا اقتصادی بوده و قاب پشتی به احتمال زیاد از جنس پلاستیک است.

درباره بقیه طراحی نمی‌توان صحبتی کرد چون تقریبا مثل دیگر محصولات موبایلی برندی موتورولا دیده می‌شود. نظر شما چیست؟ این سبک طراحی را می‌پسندید؟ در رده اقتصادی، طراحی بیشتر برای شما اهمیت دارد یا مشخصات سخت‌افزاری و یا حتی نرم‌افزار؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)