حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گلکسی اس ۲۳ اف‌ای سامسونگ احتمالا ۱۲ مهر ۱۴۰۲ است!

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دیروز بود که برای شما در ترنجی نوشتیم، تاریخ معرفی محصولات جدید سری FE سامسونگ رسما برای اکتبر ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است. با این حال روز دقیق را نمی‌دانستیم. حالا به لطف سامسونگ آرژانتین یک تاریخ داریم که البته هنوز غیررسمی است. تاریخ معرفی گلکسی اس ۲۳ اف‌ای سامسونگ احتمالا ۱۲ مهر ۱۴۰۲ خواهد بود. البته در کنار آن یک تبلت FE و یک ایربادز FE نیز معرفی خواهد شد.

تاریخ معرفی گلکسی اس ۲۳ اف‌ای

اگر به یاد داشته باشید، ۴ اکتبر ۲۰۲۳ یا همان ۱۲ مهر ۱۴۰۲ برای رونمایی از سری پیکسل ۸ گوگل نیز تعیین شده بود. اگر تاریخ لو رفته از سمت سامسونگ آرژانتین صحیح باشد، سری محصولات FE سامسونگ همزمان با سری Pixel 8 گوگل رونمایی خواهد شد.

گلکسی S23 FE سامسونگ

اگر به یاد داشته باشید، شایعات به ما می‌گفتند که سری تبلت‌های Galaxy Tab S9 با مدل‌های FE خود در رویداد معرفی گلکسی‌زد های جدید معرفی خواهند شد. با این حال سامسونگ مدل‌های FE سری گلکسی Tab S9 را رونمایی نکرد. این تعویق به همراه انتظار رونمایی از گلکسی S23 FE و شایعات گلکسی بادز اف‌ای فقط یک موضوع را برای ما شفاف می‌کند، یک رویداد کاملا FE در پیش داریم و شاید این یک رویه همیشگی برای سامسونگ شود.

در صورتی که سری FE یک نظم هر ساله در عرضه داشته باشد و همزمان سامسونگ کمی بر ارزندگی این سری بیافزاید، احتمالا کار را برای برندهای چینی در بازار جهانی سخت کند.

ایربادز سامسونگ Galaxy Buds FE کاملا لو رفت

به هر صورت، اطلاعات جدیدی که در این گزارش وجود داشت، همین تاریخ رونمایی احتمالی ۱۲ مهر ۱۴۰۲ است. اگر این تاریخ صحیح باشد، نهایتا تا آخر این هفته باید رسما تایید شود.

نظر شما چیست؟ منتظر سری محصولات FE سامسونگ هستید؟ چه انتظاری از آن‌ها دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)