حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری آیفون ۱۵ پرو حداکثر از ۸ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی برخوردار است

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

انتظار می‌رود که آیفون ۱۵ پرو یک ارتقاء بزرگ نسبت به نسل فعلی باشد. شایعه شده است که این تلفن هوشمند از دوربین پریسکوپی، فریم تیتانیومی و درگاه USB type-C برخوردار خواهد بود. گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد سری آیفون ۱۵ پرو حداکثر به ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی مجهز می‌شوند.

خبری از رم ۶ گیگابایتی برای سری آیفون ۱۵ پرو نخواهد بود

بر اساس گزارش جدید منتشر شده، آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس در نسخه های ۱۲۸ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی عرضه خواهد شد. آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس نیز با حافظه داخلی مشابهی عرضه شدند. شایعاتی منتشر شد که نشان می‌داد iPhone 15 Pro دارای نسخه ۲ ترابایت حافظه ذخیره سازی خواهد بود. اما هیچ مدرکی برای اثبات این ادعا وجود ندارد.‌ اپل قصد دارد از DRAM های LPDDR5 برای سری آیفون ۱۵ پرو استفاده کند. گفته می‌شود که این رم ها در دو نسخه ۶ و ۸ گیگابایتی آزمایش شده اند. اما هنوز مشخص نیست که اپل کدام واحد را برای تولید انبوه نهایی انتخاب کرده است.

البته میزان حافظه رم سری iPhone 15 Pro ممکن است نسبت به حافظه ذخیره سازی، متفاوت باشد. با این حال، گزارش اخیر TrendForce حاکی از آن است که اپل در تمام مدل های سری آیفون ۱۵ پرو از ۸ گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد. احتمالا پیکربندی ۶ گیگابایتی حذف شده است. طبق گزارش ها، رم آیفون های جدید توسط سامسونگ، میکرون و SK Hynix تامین می‌شود. به هر حال، برای مطمئن شدن از میزان حافظه رم تلفن های هوشمند جدید اپل، باید منتظر برگزاری رویداد امشب بمانیم.

تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط Spigen

اسپیگن با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X، تصویری از قاب آیفون ۱۵ را به اشتراک گذاشت. همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این قاب به جای دکمه سوئیچی همیشگی از یک دکمه بیضی شکل برخوردار است. گفته می‌شود که سری iPhone 15 Pro به دکمه «اکشن باتن» مجهز خواهند بود. Spigen این عکس را در توییتی با تیتر «چیزی متفاوت» به اشتراک گذاشت. تصویر مذکور نشان می‌دهد که دکمه میوت آیفون های آینده با دکمه Action جایگزین شده است.

ماکت آیفون 15 و آیفون 15 پرو تغییرات طراحی و رنگ‌بندی این گوشی‌ها را نشان می‌دهد

نظر شما درباره سری iPhone 15 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی