حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 6.0 بتا گلکسی A34 سامسونگ منتشر شد

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۴، سامسونگ

پس از عرضه آپدیت آزمایشی One UI 6.0 برای سری گلکسی S23 و گلکسی A54 حالا نوبت به یک گوشی کاملا اقتصادی از سامسونگ است. به تازگی آپدیت One UI 6.0 بتا گلکسی A34 سامسونگ منتشر شده و اگر مشتاق دریافت آن هستید، این برای شما خبر خوبی محسوب می‌شود.

آپدیت One UI 6.0 بتا گلکسی A34

طبق گزارش ها، گلکسی A34 به‌روزرسانی بتای One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را در بریتانیا با فریم‌ور A346BXXU4ZWI1 دریافت کرده است. حجم این آپدیت بیش از 2 گیگابایت است.

طی هفته های آینده، سامسونگ ممکن است این به روزرسانی را در کشورهای بیشتری از جمله چین، آلمان، هند، لهستان و کره جنوبی منتشر کند.

کاربران گلکسی A34 5G در بریتانیا می‌توانند دستگاه‌های خود را برای آزمایش بتا به‌روزرسانی One UI 6.0 Beta ثبت کنند.

برای انجام این کار، باید برنامه Samsung Members را در Galaxy A34 5G خود نصب کرده، با استفاده از حساب سامسونگ خود وارد برنامه شوید. سپس روی بنر One UI 6.0 Beta Program در صفحه اصلی برنامه کلیک کنید.

هنگامی که دستگاه‌تان ثبت شد، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، به روز رسانی One UI 6.0 بتا را بررسی کنید.

همچنین می‌توانید آموزش ویدیوی نصب One UI 6.0 بتا در کشورهای پشتیبانی نشده را از ترنجی تماشا کنید:

آموزش ویدئویی نصب آپدیت One UI 6.0 بتا روی گلکسی A54 و سری گلکسی S23

به یاد داشته باشید، این نسخه آزمایشی One UI 6.0 (مبتنی بر Android 14) است، بنابراین ممکن است اشکالات، مشکلات عملکرد و مشکلات عمر باتری وجود داشته باشد. بنابراین از نصب آن روی دستگاه روزمره خود خودداری نمایید.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در ارائه آپدیت اندروید ۱۴ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)