حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پایان سرویس موزیک آنلاین هوآوی

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | هواوی

هواوی تلاش دارد تا مانند دیگر رقبای خود، اکوسیستم متنوعی از برنامه‌ها و خدمات را توسعه دهد تا نیازهای مختلف کاربران خود را برآورده نماید. هواوی موزیک یکی از سرویس‌های متعددی است که این شرکت ارائه می‌کند و به کاربران اجازه می‌داد تجربه‌ای مشابه Spotify و Apple Music را تجربه کنند. با این حال، هواوی اعلام کرده است که سرویس پخش موسیقی خود را به دلیل “تحولات تجاری اخیر” متوقف می کند. پایان سرویس موزیک آنلاین هوآوی بی‌تاثیر از تحریم‌های امریکا دیده نمی‌شود.

پایان سرویس موزیک آنلاین هوآوی

به تازگی کاربران شروع به دریافت پیامی از هواوی کرده‌اند مبنی بر اینکه Huawei Music متوقف خواهد شد. از امروز، کسانی که به این سرویس اعتماد کرده‌اند، باید به دنبال جایگزینی بروند.

این اعلامیه رسمی به قرار زیر است:

“در سال‌های اخیر، ما هدف خود را ارائه برنامه‌ها و خدمات نوآورانه به کاربران خود قرار داده‌ایم. HUAWEI Music برای ارائه خدمات ضروری موسیقی و سرگرمی ایجاد شده است.

به دلیل پیشرفت‌های تجاری اخیر، سرویس Huawei Music Premium از تاریخ 31 آگست 2023 متوقف می‌شود و به سرویس رایگان رادیو موسیقی تغییر می‌کند. با این تغییر، ما می خواهیم به طور کامل بر ایجاد و گسترش یک محیط فناوری پایدار برای همه کاربران خود تمرکز کنیم.

مایلیم از همه کاربرانی که از ابتدا به HUAWEI Music وفادار بوده اند تشکر کنیم. اگر پیشنهاد یا سؤالی در مورد پردازش داده‌های HUAWEI Music دارید، می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق وب‌سایت هواوی در میان‌ بگذارید …”

در حال حاضر و به صورت مفصل، هوآوی درباره ماهیت «سرویس رادیوی موسیقی رایگان» توضیحی نداده است. در هر صورت، کاربران Huawei Music طیف وسیعی از گزینه ها را برای انتخاب دارند. اسپاتیفای، یوتوب موزیک و سرویس‌های دیگر در اختیار شما هستند.

نظر شما درباره این تغییر راهبرد هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)