حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عینک لنوو Legion با نمایشگر Micro OLED برای انجام بازی در هر مکانی معرفی شد

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | عینک هوشمند، لنوو

لنوو همچنان به توسعه محصولات نوآورنه خود ادامه می‌دهد. این شرکت اخیراً دسکتاپ ThinkCentre M90s Gen4 را رونمایی کرده و امروز و درجریان رویداد IFA 2023، با معرفی جدیدترین محصولات حوزه گیمینگ خود، سروصدای زیادی به پا کرده است. به‌عنوان‌مثال، کنسول بازی دستی موردانتظار Legion Go برای اولین بار در این نمایشگاه معرفی شد. لنوو بدون توقف در اینجا، عینک Legion را نیز معرفی کرده است که به شما امکان می‌دهد به‌لطف نمایشگر مجازی Micro OLED، در هر مکانی به بازی‌های موردعلاقه خود بپردازید.

عینک لنوو Legion

آیا شگفت‌انگیز نیست اگر بتوانید مانیتور یا تلویزیون خود را هر جا که می‌روید، بدون احساس وزن با خود حمل کنید؟ لنوو قصد دارد با عینک لیجن که امروز معرفی کرده است، این کار را انجام دهد. این عینک در هسته خود از فناوری واقعیت افزوده استفاده می‌کند تا به شما امکان دهد نمایشگر بزرگ خود را هر کجا که می‌روید، حمل کنید.

عینک لنوو Legion

عینک لنوو Legion

عینک لنوو Legion دارای نمایشگر میکرو OLED با وضوح 1920 در 1080 در هر چشم، رفرش‌ریت 60 هرتز و میدان دید 100 درجه است. این عینک همچنین مجهز به دوربین جلو، دو میکروفون و دو بلندگو می‌باشد. شایان‌ذکر است که این دستگاه عملکرد مستقل زیادی ندارد و برای انتقال محتوای نمایشگر، به دستگاهی با اتصال USB-C نیاز دارید که از این طریق به آن متصل شود.

این عینک با اکثر دستگاه‌های ویندوز، اندروید و macOS که دارای پورت USB-C هستند، سازگار است. این عینک همچنین برای انجام بازی، تماشای فیلم و دسترسی به سایر برنامه‌ها استفاده می‌شود و از ردیابی سر و ردیابی چشم پشتیبانی می‌کند که می‌تواند برای کنترل مکان اجسام یا پیمایش در منوها استفاده شود.

قیمت عینک Lenovo Legion معادل 499 دلار است. این گجت هوشمند گزینه خوبی برای گیمرهایی است که می‌خواهند تجربه بازی همه‌جانبه‌تری را انجام دهند.

نظر شما درباره عینک لنوو Legion چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی