حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گوشی تاشو شیائومی Mix Fold 3 مشخص شد: بهتر از گلکسی Z fold 5

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | تست، شیائومی، عمر باتری

دو هفته پیش بود که گوشی تاشو شیائومی میکس فولد ۳ رسما معرفی شد. این دستگاه با پیشرفت‌های مناسبی نسبت به نسل قبلی گوشی‌های تاشو این برند عرضه شد. به تازگی عمر باتری گوشی تاشو شیائومی Mix Fold 3 مشخص شد و باید گفت که بهتر از گلکسی Z fold 5 است.

عمر باتری شیائومی Mix Fold 3

حجم باتری شیائومی Mix Fold 3 نسبت به نسل قبلی خود کمی افزایش داشته است. این دستگاه یک باتری دو سلولی 4800 میلی آمپر ساعتی دارد که در مقایسه با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی نسل قبلی بهتر است.

این حجم باتری با گوشی‌های تاشو Vivo X Fold2 و Huawei Mate X3 یکسان است. البته بد نیست بدانید که گوشی تاشو Honor Magic Vs (و V2) دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است. گلکسی زد فولد 5 به یک باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی بسنده می‌کند.

بیاید نگاهی به عملکرد باتری شیائومی Mix Fold 3 در تست باتری Gsmarena داشته باشیم:

عمر باتری میکس فولد ۳ با نمایشگر باز

عمر باتری میکس فولد ۳ با نمایشگر باز

عمر باتری میکس فولد ۳ با نمایشگر بسته

عمر باتری میکس فولد ۳ با نمایشگر بسته

مقایسه عمر باتری میکس فولد ۳ با رقبا

مقایسه عمر باتری میکس فولد ۳ با رقبا

بیشتر از ۱۵.۵ ساعت وب‌گردی و ۱۹.۵ ساعت پخش ممتد ویدیو برای یک گوشی تاشو با نمایشگر داخلی ۸ اینچی واقعا جذاب است. این اعداد در گلکسی زد فولد ۵ به ترتیب ۱۳ ساعت و ۴۵ دقیقه و ۱۶ ساعت و ۱۴ دقیقه است. البته مقایسه با هواوی میت ایکس ۳ نیز که عمر باتری به مراتب کمتری دارد، این عملکرد جذاب خواهد بود.

همچنین امتیاز کلی ۱۱۷ ساعت از این رقبایی که اینجا آورده شده بهتر است.

عملکرد این دستگاه در صورتی که فقط با نمایشگر بیرونی استفاده شود نیز آنچنان متفاوت نیست و مشابه حالت استفاده با نمایشگر باز است.

سرعت شارژ شیائومی Mix Fold 3

سرعت شارژ شیائومی میکس فولد ۳

سرعت شارژ شیائومی میکس فولد ۳

شیائومی Mix Fold 3 با یک شارژر 67 واتی درون جعبه عرضه می شود، دقیقا مانند شارژر Mix Fold 2 و تعداد زیادی گوشی‌های شیائومی دیگر. شیائومی می‌گوید که این گوشی باید از 1٪ تا 100٪ در 40 دقیقه شارژ شود. بیاید عملکرد سرعت شارژ گوشی تاشو جدید Xiaomi را با هم ببینیم:

همانطور که می‌بینید، باتری ۴۸۰۰ میلی آمپری شیائومی میکس فولد ۳ در مدت ۳۰ دقیقه و با شارژر ۶۷ وات از ۰ به ۷۰ درصد می‌رسد. این نسبت به دستگاه کندی مانند گلکسی زد فولد ۵ بهتر است اما از دیگر برادران هم‌وطن خودش عقب‌تر می‌ایستد.

مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل باتری گوشی Xiaomi Mix Fold 3 برابر ۵۰ دقیقه ثبت شده است.

یکی از پیشرفت های بزرگ امسال برای گوشی‌های تاشو شیائومی، اضافه شدن شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس است. این شرکت حداکثر نرخ شارژ 50 وات را تبلیغ می کند اما اینجا امکان تست آن وجود نداشت، چرا که نیاز به آداپتور اختصاصی شیائومی دارد.

نظر شما چیست؟ عملکرد باتری شیائومی میکس فولد ۳ را چطور می‌بینید؟

شیائومی میکس فولد 3 با لولای مقاوم، اسنپدراگون 8 نسل 2 و دوربین قدرتمند رسماً معرفی شد

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)