حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کالبدشکافی گلکسی زد فولد 5 طراحی لولای جدید و لایه پراکندگی شوک آن را نشان می‌دهد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

در دنیای زک نلسون، هر چیزی که در کنار هم قرار می‌گیرد، درنهایت از هم می‌پاشد. برای نلسون، میزبان ویدیوهای محبوب JerryRigEverything در یوتیوب، زمان کالبدشکافی گلکسی زد فولد 5 فرا رسیده است. در این کالبدشکافی، وی به‌دنبال دو ویژگی جدید در آخرین گوشی تاشو سامسونگ می‌باشد. طراحی جدید لولای فلکس که به دستگاه اجازه می‌دهد به‌صورت کاملاً صاف بسته شود و لایه پراکندگی شوک در زیر نمایشگر داخلی که برای بهبود دوام دستگاه طراحی شده است.

کالبدشکافی گلکسی زد فولد 5

نلسون اشاره می‌کند که کالبدشکافی اجزای گلکسی زد فولد 5 چقدر دشوار می‌باشد که برخی از آن‌ها به‌دلیل طراحی تاشو است. نلسون خاطرنشان کرد که تعویض نمایشگر ممکن است آسان باشد، اما به قیمت آسیب دائمی آن تمام می‌شود. همچنین این عمل مطمئناً چیزی نیست که افراد غیرحرفه‌ای بتوانند آن را در خانه امتحان کنند.

 

 

هنگامی که پنل نمایشگر برداشته شد، زک دیجیتایزر طلایی رنگ S Pen را نشان داد. خطوط عمودی روی دیجیتایزر می‌توانند سیم‌پیچ‌های مسی را در نوک قلم S Pen حس کنند و به کاربر این امکان را می‌دهد که به‌دقت روی نمایشگر بکشد. وی سپس به سراغ لایه پراکندگی شوک می‌رود که به‌نظر می‌رسد یک تکه فوم سیاه رنگ با سوراخ‌های دایره‌ای است که نلسون در ابتدا هنگام برداشتن نمایشگر داخلی آن را رد کرده بود.

لایه پراکندگی شوک در کالبدشکافی گلکسی زد فولد 5

لایه پراکندگی شوک در کالبدشکافی گلکسی زد فولد 5

او ضمن اعتراف به اینکه یافتن این لایه محافظ جدید به‌دلیل محافظت از آن با پوشش ضد آب دشوار بوده است، گفت که هرگونه محافظت از این قطعه تصمیم درستی است. او همچنین گفت که اکنون واضح است که چرا سامسونگ زیاد در مورد آن صحبت نمی‌کند. با برداشتن پد شارژ بی‌سیم، زبانه کشش آبی سامسونگ روی یکی از دو باتری ظاهر شد. با کشیدن زبانه، باتری را بدون استفاده از مواد شیمیایی یا الکل از تلفن خارج کرد. تنها چیزی که لازم بود مقداری قدرت اضافی بود. نلسون  درنهایت این کار را با باتری دوم نیز تکرار کرد.

لولای فلکس به سه بخش بالا، میانی و پایین تقسیم می‌شود و زک توضیح می‌دهد که مقاومت تاشو ارائه‌شده توسط لولا به‌لطف چهار فنر است که “فشرده می‌شوند، درحالی‌که سایر اجزای لولا بسته می‌شوند.”

نظر شما درباره کالبدشکافی Galaxy Z Fold 5 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی