حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ مدل خاص گلکسی زد فولد 5 و هفت دستگاه دیگر را به‌زودی معرفی می‌کند

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ گلکسی زد فولد 5 را حدود یک ماه پیش در رنگ‌های مختلف معرفی کرد و اکنون می‌شنویم که این شرکت کره‌ای در آینده مدل خاص این گوشی تاشو با نام Galaxy Z Fold 5 Thom Browne Edition را همراه با هفت دستگاه دیگر ازجمله گلکسی S23 FE، گلکسی اسمارت تگ 2، گلکسی بادز 3 و … عرضه خواهد کرد.

مدل خاص گلکسی زد فولد 5 سامسونگ

گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد مدل خاص Galaxy Z Fold 5 تحت عنوان Thom Browne Edition را همراه با هفت دستگاه جدید دیگر در آینده نزدیک معرفی کند. این دستگاه‌ها از سری گلکسی این شرکت شامل Galaxy S23 FE ،Galaxy Tab S9 FE ،Galaxy Tab S9 FE+ ،Galaxy Tab A9 ،Galaxy Tab A9+ ،Galaxy SmartTag 2 و Galaxy Buds 3 است.

باید دید که آیا سامسونگ از این دستگاه‌ها به‌طور جداگانه رونمایی می‌کند یا در یک رویداد اختصاصی Galaxy Unpacked آن‌ها را همزمان معرفی خواهد کرد. ما شک داریم که مورد اتفاق بیفتد.

سامسونگ هیچ نسخه خاصی از گلکسی زد فلیپ 5 یا گلکسی زد فولد 5 را در جریان رویداد Unpacked ماه گذشته خود معرفی نکرد. با این وجود، این شرکت امروز با انتشار تیزری تأیید کرد که همکاری خود با خانه مد Thom Browne را ادامه می‌دهد و نسخه ویژه جدید Galaxy Z Fold 5 با مشارکت این برند در راه است.

غول فناوری کره‌ای اوایل امروز یک گوشی تاشو با تم Thom Browne را در شبکه اجتماعی X معرفی کرد. عنوان مرتبط با این ویدیوی کوتاه از مردم دعوت می‌کند «برای جشن گرفتن یک تجربه جدید در طراحی و نوآوری، پشت میز تام براون بنشینند».

مدل خاص گلکسی زد فولد 5 سامسونگ

مدل خاص گلکسی زد فولد 5 سامسونگ

در پایان ویدیو که شامل نمای نزدیک روی میز، شاهد نوارهای تزئین‌شده تام براون هستیم. سپس درپوش رویی برداشته می شود تا بریدگی مقوایی به شکل Galaxy Z Fold نمایان شود. این بریدگی نیز دارای نوارهای تام براون است.

نظر شما درباره نسخه ویژه گلکسی زد فولد 5 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی