حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دوربین گلکسی A25 سامسونگ فاش شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گوشی های ۲۰۲۳ سامسونگ تقریباً به پایان رسیده است. در چند ماه باقی مانده تا پایان سال جاری میلادی، این غول فناوری کره ای گوشی های زیادی را معرفی نخواهد کرد. سامسونگ اما در حال کار بر روی چند دستگاه جدید برای عرضه در سال آینده میلادی است. هم اکنون، مشخصات دوربین گلکسی A25 به بیرون درز کرده است.

گلکسی A25 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود

اواخر ماه ژوئن بود که رندر های سه بعدی CAD گلکسی ای ۲۵ به بیرون درز کرد. در حال حاضر و پس از گذشت دو ماه، مشخصات دوربین این گوشی هوشمند آینده سامسونگ، منتشر شده است. جزئیات جدیدی در مورد Galaxy A25 فاش شده است. جزئیات دوربین اصلی و دوربین سلفی این تلفن هوشمند منتشر شده‌. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند میان رده آینده سامسونگ از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده خواهد کرد. دوربین سلفی این گوشی نیز وضوح ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت. Galaxy A24 از دوربین اصلی و سلفی مشابه با Galaxy A25 استفاده می‌کند. متاسفانه هیچ اطلاعاتی درباره دوربین دوم این گوشی به بیرون درز نکرده است.

Galaxy A24

در حال حاضر، تنها یک نسخه از Galaxy A25 با شماره مدل SM-A256E در حال توسعه است. وب‌سایت Gizmochina در گزارش جدید خود اشاره می‌کند که این شماره مدل مربوط به نسخه 5G گلکسی A25 خواهد بود. به هر حال، انتظار می‌رود که مانند هر گوشی هوشمند دیگر سامسونگ، Galaxy  A25 نیز در چندین آژانس صدور گواهینامه و ظاهر شود. احتمالا برخی از فروشندگان نیز پیش از رونمایی این تلفن هوشمند، جزئیات آن را به اشتراک خواهند گذاشت. انتظار می‌رود که پیش از معرفی این گوشی، مشخصات آن به بیرون درز کند.

همان طور که اشاره شد، چندی پیش رندر های سه بعدی گلکسی ای ۲۵ سامسونگ فاش شدند. این تصاویر، جزئیات طراحی گوشی هوشمند مذکور را به ما نشان می‌دهند. سه لنز دوربین به همراه یک فلاش LED در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. حاشیه های اطراف صفحه نمایش (به جز لبه پایینی) Galaxy A25 زیاد نیست.

اولین رندر از گلکسی A25 سامسونگ منتشر شد

با توجه به مشخصات دوربین گلکسی A25، نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی