حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک گوشی ناشناخته از پوکو با تراشه Dimensity 9200 Plus رسما تایید شد: پوکو F5 GT و ری‌برند دیگری از Redmi K60 Ultra ؟

نوشته

8 ماه قبل | یک دیدگاه | پوکو، شایعات

آنطور که پیداست شیائومی امید زیادی به پلتفرمی دارد که Redmi K60 Ultra برمبنای آن توسعه‌یافته است. شنیده‌های متعددی حاکی از آن است که شیائومی 13T Pro می‌تواند یک موبایل برهمین پلتفرم باشد ولی کمی تغییرات در دوربین اصلی دارد. پس از حضور این پلتفرم در سبد محصولات برندهای Redmi و Xiaomi، گویا حالا سومین برند وابسته این خانواده یعنی Poco هم می‌خواهد دستگاهی برمبنای همین پلتفرم عرضه کند. به تازگی یک گوشی ناشناخته از پوکو با تراشه Dimensity 9200 Plus رسما تایید شده که احتمالا یک ری‌برند دیگر از Redmi K60 Ultra است.

گوشی پرچمدار پوکو با تراشه دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس همان Poco F5 GT خواهد بود؟

مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس

مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس

اواسط بهار امسال بود که پوکو از سری پرچمدار Poco F5 خود پرده برداشت. مدل پرو این خانواده با تراشه نسبتا به روز سری ۸ و مدل پایه آن با وسوسه‌برانگیزترین تراشه سری ۷ همراه بود.

به تازگی گزارشی از تایلند، جزئیات کلیدی را در مورد گوشی پرچمدار بعدی این برند تایید می‌کند. به صورت رسمی این برند تایید کرد که گوشی جدیدی با چیپست Dimensity 9200 Plus عرضه خواهد شد.

پوکو هنوز نام گوشی جدید خود که به تراشه دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس مجهز خواهد شد را تایید نکرده است. از آنجایی که اکثر گوشی‌های اخیر پوکو مدل‌های ری‌برندشده گوشی های ردمی یا شیائومی هستند که در بازارهای دیگر موجود است، این احتمال وجود دارد که دستگاه مذکور بتواند یک نسخه ری‌برند شده از محصولات ردمی یا شیائومی باشد.

ردمی K60 Ultra با تراشه Dimensity 9200+ و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

همانطور که گفتیم، Redmi به تازگی Redmi K60 Ultra را در بازار چین عرضه کرده است. نسخه بهینه‌سازی شده این گوشی با دوربین‌های بهتر به عنوان شیائومی 13 تی پرو در بازار جهانی عرضه خواهد شد. این احتمال وجود دارد که K60 Ultra یک نسخه جهانی با نام تجاری Poco داشته باشد.

از آنجایی که مشخصات آن به اندازه کافی خوب است که بتوان آن را یک گوشی سری F در نظر گرفت، احتمالاً این دستگاه را می‌توان Poco F5 GT نامید.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این گوشی که احتمالا پوکو F5 GT نام بگیرد، بتواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

شوخی که نمیکنی؟ کجا با همون مشخصات چین یه گوشی رو جهانی عرضه کرده؟ رم و حافظه و همه چیزو نصف میکنه و ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار میکشه روش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)