حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ برگزاری رویداد مایکروسافت سرفیس 2023 مشخص شد: 30 شهریور 1402

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، مایکروسافت

مایکروسافت ارسال دعوت‌نامه‌های خود را برای یک رویداد ویژه در شهر نیویورک در ماه آینده آغاز کرده است. در دعوت از اعضای مطبوعات آمده است: «تقویم‌های خود را برای پنجشنبه، 21 سپتامبر 2023، برای یک رویداد ویژه مایکروسافت سرفیس علامت‌گذاری کنید.» مایکروسافت معمولاً رویدادهای سرفیس را در ماه سپتامبر یا اکتبر برگزار می‌کند، بنابراین احتمالاً ماه آینده شاهد محصولات سخت‌افزاری جدید این شرکت خواهیم بود.

رویداد مایکروسافت سرفیس 2023

شایعه شده است که مایکروسافت درحال کار بر روی Surface Go 4 ،Surface Laptop Studio 2 و Surface Laptop Go 3 برای عرضه در پاییز امسال است. Windows Central اخیراً گزارش داد که Surface Laptop Studio 2 به‌روزشده با جدیدترین پردازنده‌های اینتل، یک پردازنده گرافیکی قوی‌تر و انتخاب بهتر پورت‌ها عرضه می‌شود. همچنین گزارش شده است که مایکروسافت تولید Surface Go 4 با پردازنده Arm را به‌جای پردازنده اینتل به تعویق انداخته است. درنهایت، گفته می‌شود Surface Go 3 با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل و پیکربندی سطح پایه بهبودیافته عرضه می‌شود.

“رویداد ویژه” مایکروسافت اولین رویدادی است که از زمانی که این شرکت سبد محصولات سخت‌افزاری خود را در اوایل سال جاری تغییر داد، برگزار می‌شود. این تغییرات باعث شد که دیگر ماوس، کیبورد و وب‌کم با برند مایکروسافت وجود نداشته باشد و این شرکت به‌جای آن بر برند سرفیس تمرکز کند. جالب است که ببینیم آیا مایکروسافت امسال لوازم جانبی جدیدی با برند سرفیس ارائه خواهد کرد یا خیر.

رویداد مایکروسافت سرفیس 2023

رویداد مایکروسافت سرفیس 2023

این رویداد همچنین می‌تواند شامل جزئیات به‌روزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 11 باشد. مایکروسافت در اوایل سال جاری اعلام کرد که قصد دارد به‌روزرسانی ماه سپتامبر را برای ویندوز 11 منتشر کند که شامل پشتیبانی بومی برای فایل‌های RAR و 7-Zip، تنظیمات جدید صفحه اصلی، یک میکسر صدای بهتر و دسترسی زودهنگام به Windows Copilot خواهد بود.

ما تمام اخبار رویداد ویژه مایکروسافت در شهر نیویورک در تاریخ 30 شهریور را پوشش خواهیم داد، بنابراین با ما همراه باشید.

نظر شما درباره رویداد ویژه مایکروسافت سرفیس 2023 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی