حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل پیکسل به گوشی رسمی باشگاه فوتبال آرسنال و لیورپول تبدیل شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | تجاری، گوگل

گوگل با برند پیکسل خود درحال گسترش همکاری در سایر بخش‌ها است و پس از تبدیل شدن به شریک رسمی گوشی هوشمند تیم ملی انگلیس، اکنون با دو باشگاه محبوب فوتبال، آرسنال و لیورپول، مشارکت کرده است.

گوگل پیکسل، گوشی رسمی آرسنال و لیورپول

به‌طورکلی، گوگل در استراتژی بازاریابی دستگاه‌های سری پیکسل خود تلاش فراوانی کرده است. دیدن کمپین‌های تبلیغاتی این شرکت در سراسر جهان شامل بیلبوردها و رویدادهای ورزشی با میلیون‌ها بیننده، غیرمعمول نیست.

کمپین بزرگ بعدی گوگل اما لیگ برتر انگلیس را هدف قرار می‌دهد. به‌طور دقیق‌تر، گوگل پیکسل قرار است به گوشی هوشمند رسمی لیورپول و آرسنال تبدیل شود که برخی از قوی‌ترین و محبوب‌ترین تیم‌ها در جدول رده‌بندی فعلی لیگ جزیره هستند.

مشارکت جدید شامل هر دو تیم اول مردان و زنان این دو باشگاه است. گوگل چند نمونه از محتوای آینده ازجمله ویدیوهای انحصاری را ازطریق دوربین‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی پیکسل و تجربیات ویژه استادیوم ارائه کرده است تا همه چیز را برای این دو تیم و طرفدارانش هیجان‌انگیزتر کند.

گوگل پیکسل، گوشی رسمی آرسنال و لیورپول

گوگل پیکسل، گوشی رسمی آرسنال و لیورپول

«ما با تیم‌های ارشد مردانه و زنانه این دو باشگاه با استفاده از دوربین پیشرو مبتنی‌بر هوش مصنوعی Pixel و مجموعه ویژگی‌های مفیدمان، برای ایجاد محتوای انحصاری و همچنین تجربیات عمیق‌تر و مبتنی‌بر فناوری در دستگاه کار خواهیم کرد تا تجربیات طرفداران را در سراسر آنفیلد، ورزشگاه امارات، میدو پارک، پرنتون پارک و همچنین برای هوادارانی که بازی‌ها را در خانه تماشا می‌کنند، تقویت کنیم.»

دیدن اینکه گوگل و سری Pixel این شرکت با همکاری آرسنال و لیورپول چه چیزی را ارائه می‌کنند، جالب خواهد بود. در پایان، قرار است هر تیم تمرکز خود را به پیکسل معطوف کندو با فیلم‌هایی که توسط پیکسل گرفته شده است، درنهایت باعث فروش بیشتر این گوشی‌ها شود.

نظر شما درباره همکاری گوگل Pixel با آرسنال و لیورپول چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی