حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین تصویر زنده میت 60 هواوی فاش شد: ماژول دوربین دایره‌ای و رنگ‌بندی دوگانه

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

به‌تازگی اولین تصویر زنده منتسب‌به هواوی میت 60 در فضای مجازی منتشر شده است که طراحی احتمالی پرچمدار آینده برند چینی را نشان می‌دهد. طبق این تصویر، هواوی Mate 60 بار دیگر از ماژول دوربین دایره‌ای مشابه نسل‌های گذشته خود بهره می‌برد اما این بار پنل پشتی با طرح رنگ‌بندی دوگانه همراه شده است. درمجموع، غیر از بدنه دو رنگ، ظاهر کلی این دستگاه شباهت فراوانی به سری میت 40 دارد.

تصویر زنده میت 60 هواوی

با نگاهی به تصویر اول، طراحی این دستگاه ترکیبی از هر دو سری Mate 40 و Mate 50 را منعکس می‌کند. بیش از همه، ماژول دوربین دایره‌ای این گوشی به‌چشم می‌خورد که حدود 10 درصد بزرگتر از Mate 50 است.

در داخل ماژول دوربین، چهار سوراخ در هر طرف دیده می‌شود که سه مورد برای لنز دوربین و یکی نیز برای فلاش LED است. همچنین یک منطقه در وسط ماژول دوربین وجود دارد که عبارت XMAGE را در خود جای داده است.

پنل پشتی میت 60 همچنین میزبان رنگ‌بندی دوگانه با نسبت 70-30 است. قسمت بالایی رنگ سفید و قسمت پایینی به‌نوعی طلایی و خاکستری می‌باشد. بااین‌حال، رنگ دقیق آن به‌دلیل کیفیت پایین تصویر قابل تأیید نیست. درهمین‌حال، قسمت پایین میزبان لوگوی Huawei نیز می‌باشد.

تصویر زنده میت 60 هواوی

تصویر زنده میت 60 هواوی

تصویر دوم نمایی از داخل گوشی را نشان می‌دهد، مخصوصاً لنزهای دوربین، شارژ بی‌سیم بزرگ و همچنین سیم‌پیچ شارژ معکوس. در اینجا دو لنز شناسایی شده است؛ پریسکوپی در سمت چپ و احتمالاً یک لنز اصلی با دیافراگم متغیر در سمت راست. درحالی‌که لنز پایینی ممکن است مربوط به دوربین فوق‌عریض باشد.

این دو تصویر زنده توسط منابع شخص ثالث منتشر شده است و هواوی درحال‌حاضر هیچ اظهارنظر رسمی در مورد Mate 60 نکرده است.

طبق گزارش‌های گذشته، سری Huawei Mate 60 یک نوع نمایشگر جدید با سوراخ کپسولی برای پشتیبانی از ویژگی جزیره هوشمند به ارمغان می‌آورد. از سوی دیگر، سری Mate 60 می‌تواند در شهریورماه و همزمان با سری آیفون 15 اپل معرفی شود تا با این گوشی‌ها رقابت کند.

نظر شما درباره تصویر زنده میت 60 هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی