حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت گلکسی زد فولد 5 را ببینید: عملکرد عالی آخرین گوشی تاشو سامسونگ

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، مقاومت

سامسونگ چندی پیش Galaxy Z Fold 5 را به‌عنوان آخرین نسل از گوشی هوشمند تاشوی خود معرفی کرد. این گوشی با لولای بهبودیافته که اکنون دو طرف دستگاه را به‌صورت کاملاً مسطح تا می‌کند، قاب آلومینیومی پیشرفته Armor و گواهی IP8X به‌منظور مقاومت در برابر آب، نوید مقاومت خوب از یک گوشی تاشو را می‌دهد. حال، یوتیوبر معروف JerryRigEverything اکنون تصمیم گرفته است تا مقاومت گلکسی زد فولد 5 را تست کند، به‌ویژه با توجه به اینکه سایر دستگاه‌های تاشو 2023 در طول تست خم شدن وی بسیار ضعیف عمل کرده‌اند.

تست مقاومت گلکسی زد فولد 5

لولای جدید فلکس نه‌تنها به گلکسی زد فولد 5 اجازه می‌دهد کاملاً صاف تا شود، بلکه با قطعات متحرک قوی‌تری ساخته شده است که علاوه‌بر کاهش ضخامت دستگاه، دوام بیشتری را به لولا می‌دهد. قطعات متحرک قوی‌تر بدان معناست که تاشوی جدید باید دوام بیشتری داشته باشد و به‌نظر می رسد که این مورد بر اساس آزمایش زک اثبات شده است.

 

 

آخرین دستگاه سامسونگ توانست مرحله جدید تست JerryRigEverything که مخصوصاً برای گوشی‌های تاشو طراحی شده است، یعنی “گردوغبار، شن و سنگ‌ریزه” را تحمل کند. بنابراین بدون بهره‌مندی از یک گواهی رسمی مقاومت دربرابر گردوغبار، این گوشی تاشو تا حدودی می‌تواند از این حالت جان سالم به‌درببرد.

سپس، گلکسی زد فولد 5 در اثر قرار گرفتن در معرض گرمای فندک با لکه‌هایی روی نمایشگر کاور و اصلی دستگاه ظاهر شد. اما خراش‌هایی که بر روی سنسور اثرانگشت در لبه‌ی کناری دستگاه وارد شده بود، عملکرد آن را کمی مختل کرد.

تست مقاومت گلکسی زد فولد 5

تست مقاومت گلکسی زد فولد 5

به‌نظر می‌رسد که سینی سیم‌کارت دراز این گوشی واقعاً می‌توانست یک کارت microSD را در خود جای دهد، اگر سامسونگ به هر نحوی تمایل به این کار داشت. با این وجود، درحالی‌که بیشتر مشخصات Galaxy Z Fold 5 ممکن است همانند سال گذشته باشد، اما یکپارچگی ساختاری آن نیز خوشبختانه بدون تغییر باقی مانده است؛ بدین معنی که مقاومت این دستگاه کماکان در سطح بالایی قرار داد.

گلکسی زد فولد 5 تنها گوشی تاشویی نیست که دوام بالایی دارد. عملکرد گلکسی زد فلیپ 5 نیز در این زمینه قابل‌توجه است. با استفاده از همان لولا، این گوشی توانست بیش از 400 هزار تا را پشت سر بگذارد که بیش از دو برابر عدد رسمی سامسونگ است. این نشان می‌دهد که با وجود طراحی مشابه این گوشی‌ها نسبت‌به نسل پیشین خود، سامسونگ قطعاً تغییرات داخلی ایجاد کرده که این گوشی‌ها را از نظر دوام بسیار خوب می‌کند.

نظر شما درباره تست مقاومت گلکسی زد فولد 5 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی