حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیک تاک با امکان انتشار پست متنی به جمع رقیبان توییتر پیوست

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

TikTok به‌عنوان یک شبکه اجتماعی با تمرکز بر ویدیوهای کوتاه شناخته می‌شود. بااین‌حال، این پلتفرم در طول سال‌ها با افزودن پشتیبانی از عکس‌ها و استوری‌ها، قابلیت‌های خود را گسترش داده است. اما این بار، آخرین حرکت تیک تاک کاملاً غیرمنتظره بود و این پلتفرم روز دوشنبه اعلام کرد که کاربران اکنون می‌توانند پست های مبتنی‌بر متن را به‌اشتراک بگذارند که با هدف اصلی این شبکه اجتماعی مغایرت دارد.

پست متنی تیک تاک

TikTok در یک پست وبلاگی توضیح می‌دهد که اکنون ابزارهایی را برای کاربران اضافه می‌کند تا پست‌های مبتنی‌بر متن ایجاد کنند تا به سازندگان اجازه دهد ایده‌های خود را به‌اشتراک بگذارند و خلاقیت خود را بیان کنند. این پلتفرم توضیح می‌دهد که کاربران قبلاً از متن در TikTok در بخش نظرات، کامنت‌ها و حتی در قالب ویدیو استفاده کرده‌اند.

این شرکت توضیح می‌دهد: «متن آخرین گزینه اضافه‌شده برای ایجاد محتوا است که به سازندگان اجازه می‌دهد داستان‌ها، اشعار، دستورالعمل‌ها و سایر محتوای نوشتاری خود را در TikTok به‌اشتراک بگذارند. پست‌های متنی تجربه انتشار ساده‌ای را ارائه می‌دهند که اشتراک‌گذاری محتوای متنی را آسان‌تر از همیشه می‌کند.»

اکنون، وقتی برای ایجاد یک ویدیو در TikTok جدید ضربه بزنید، سه گزینه را پیدا خواهید کرد: عکس، ویدیو و متن. با انتخاب متن، گزینه‌های خاصی برای تایپ و قالب‌بندی محتوای خود خواهید دید. فونت‌های مختلفی نیز در دسترس است و کاربران می‌توانند رنگ و فونت متن خود را نیز تغییر دهند. «این ویژگی‌ها باعث می‌شود که پست‌های متنی شما به اندازه هر پست ویدیویی یا عکسی، پویا و تعاملی باشد.»

پست متنی تیک تاک

پست متنی تیک تاک

متن در تیک تاک همچنین می‌تواند با برچسب‌ها، هشتگ‌ها، رنگ‌های پس‌زمینه، جلوه‌های صوتی و آهنگ‌ها ترکیب شود. پست‌های متنی درست مانند عکس‌ها و ویدیوها در فید اصلی نمایش داده می‌شوند و کل صفحه را اشغال می‌کنند.

درحالی‌که ایده داشتن متن در TikTok ممکن است عجیب به‌نظر برسد، این شرکت سعی کرده است پس از تغییرات اعمال‌شده توسط ایلان ماسک در توییتر، برخی از کاربران این شبکه اجتماعی را به سمت خود جذب کند. متا نیز با راه‌اندازی Threads برپایه اینستاگرام، همین کار را انجام داده است.

درنهایت تنها گذشت زمان نشان خواهد داد که آیا کاربران از ایده داشتن متن در TikTok خوششان می‌آید یا خیر. تا آن زمان، اگر می‌خواهید خودتان ویژگی جدید این شبکه اجتماعی را امتحان کنید، مطمئن شوید که آخرین نسخه آن را از فروشگاه‌های برنامه دانلود کرده‌اید.

نظر شما درباره پست متنی تیک تاک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی