حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند Watch Fit Special Edition هواوی معرفی شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ساعت هوشمند، هواوی

ساعت هوشمند Watch Fit Special Edition هواوی معرفی شد. این محصول از یک صفحه نمایش بزرگ ۱.۶۴ اینچی AMOLED با برخورداری از فناوری نمایشگر همیشه روشن (AOD) و GPS داخلی برای عرضه در بازار جهانی، رونمایی شد. این ساعت هوشمند می‌تواند با استفاده سبک، ۹ روز کارایی داشته باشد. این محصول بیش از ۱۰۰ حالت برای تمرینات مختلف را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

ساعت هوشمند Watch Fit Special Edition هواوی از نمایشگر بزرگ AMOLED برخوردار است

ساعت هوشمند Watch Fit Special Edition هواوی همانند سایر گجت های این سری از یک صفحه نمایش مستطیلی شکل برخوردار است. این محصول در رنگ های مشکی ستاره ای، صورتی، سبز جنگلی و با بند های سیلیکونی عرضه خواهد شد. این ساعت هوشمند بسیار سبک بوده و تنها ۲۱ گرم وزن داشته و ضخامت آن ۱.۰۷ میلی متر است. یک صفحه نمایش ۱.۶۴ اینچی AMOLED با وضوح HD برای Watch Fit Special Edition در نظر گرفته شده است. این نمایشگر ۷۰ درصد از بدنه دستگاه را به خود اختصاص داده و دارای رزولوشن ۲۸۰ در ۴۵۶ پیکسل (۳۲۶ پیکسل در هر اینچ) است. نمایشگر این ساعت هوشمند می‌تواند ۱۶.۷ میلیون رنگ را نمایش دهد‌.

Huawei Watch Fit Special Edition

هواوی واچ فیت جدید به شما این امکان را می‌دهد که هر کدام از عکس های خود را به عنوان واچ فیس ساعت، تنظیم کنید. این محصول بیش از ۱۰,۰۰۰ واچ فیس را نیز در اختیار شما خواهد گذاشت. این واچ فیس ها از AOD پشتیبانی می‌کنند. Watch Fit Special Edition با HUAWEI TruSeen 5.0 عرضه می شود. این یک الگوریتم هوش مصنوعی است که ضربان قلب را در تمام ساعات شبانه روز اندازه گیری می کند. هواوی ادعا می‌کند که قابلیت sleep tracking این ساعت هوشمند جدید، ۱۰ درصد ارتقاء یافته است.

Huawei Watch Fit Special Edition

ساعت هوشمند Huawei Watch Fit Special Edition دارای بیش از ۱۰۰ حالت برای تمرینات مختلف است. این محصول شما را از هر تماس دریافتی مطلع می‌کند و حتی به شما اجازه می دهد به پیامک ها پاسخ دهید. باتری این ساعت هوشمند می تواند ۹ روز با استفاده سبک و ۶ روز با  استفاده معمولی دوام بیاورد. ادعا می‌‌شود که این محصول تنها با ۵ دقیقه شارژ، می‌تواند یک روز کارایی داشته باشد.

قیمت ساعت هوشمند جدید هواوی

ساعت هوشمند جدید هواوی Watch Fit Special Edition در برزیل عرضه شده است. همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، کاربران این کشور می‌توانند محصول مذکور را با پرداخت ۴۹۹ رئال برزیل (معادل ۱۰۴ دلار) خریداری کنند‌. انتظار می‌رود که این ساعت هوشمند به زودی در بازار های دیگر نیز عرضه شود.

هواوی واچ فیت جدید با طراحی آشنا و ویژگی های بهینه شده معرفی شد

نظر شما درباره ساعت هوشمند جدید هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی