حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر قاب های گلکسی زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵ سامسونگ فاش شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ تلاش می‌کند تا از افشای اطلاعات پیش از رویداد Galaxy Unpacked، جلوگیری کند. با این وجود اما هنوز برخی اطلاعات (البته با سرعت کمتری نسبت به قبل) به بیرون درز می‌کند. هم اکنون تصاویر قاب های گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ سامسونگ فاش شده است.

تصاویر قاب های محافظ گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ با ظاهری شفاف منتشر شد

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، قاب های محافظ Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 شباهت هایی دارند، اما کاملا مشابه نیستند. به عنوان مثال، قاب محافظ گلکسی زد فولد ۵ دارای دو رنگ متفاوت است. نیمی از این قاب شفاف بوده و نیمه دیگر مشکی است. در مقابل، کیس محافظ Galaxy Z Flip 5 کاملا شفاف بوده و تنها قسمت اطراف صفحه نمایش، به رنگ مشکی درآمده است. به نظر می رسد که قاب Z Flip 5 دور دوربین را احاطه نکرده است، در حالی که قاب Z Fold 5 به طور کامل از ماژول دوربین محافظت می‌کند.

قاب محافظ Z Fold 5

قاب محافظ Z Fold 5

تصاویر قاب های محافظ گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ یادآور کیس های محافظ Clear Gadget سری گلکسی اس ۲۳ است. البته قاب محافظ سری Galaxy S23 دارای یک نگهدارنده انگشت مستطیلی شکل بود. نگهدارنده قاب گوشی های تاشو آینده سامسونگ اما به شکل یک دایره طراحی شده است.

قاب محافظ Z Flip 5

ابزار های متفاوتی به قاب Clear Gadget سری گلکسی اس ۲۳ متصل می‌شود

احتمالا این مدل قاب محافظ گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ دارای یک حلقه چرخان بوده که می‌تواند به عنوان پایه گوشی، مورد استفاده قرار گیرد. اما کیس های محافظ Clear Gadget سری گلکسی اس ۲۳ منحصر به فرد بود. علاوه بر حلقه مستطیلی شکل آن که به عنوان یک پایه به کار می‌آید، کاربران می‌توانند ابزار های مختلفی را به این قاب متصل کنند. برای مثال می‌توان پایه دوربین را (کامل با یک دکمه شاتر) به این قاب محافظ Galaxy S23 متصل کرد.

قاب محافظ Clear Gadget گلکسی اس ۲۳ اولترا

همان طور که SamMobile اشاره می‌کند، متاسفانه در حال حاضر نمیتوان تشخیص داد که حلقه های موجود در قاب محافظ Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 معمولی بوده یا ویژگی‌هایی شبیه به قاب محافظ Clear Gadget گلکسی اس ۲۳ دارند. اگر این دو شبیه هم باشند، آیا قاب محافظ گوشی های تاشو سامسونگ به مجموعه لوازم جانبی خود نیاز دارد؟ آیا این قاب از ابزار ها و گجت های عرضه شده برای سری Galaxy S23 پشتیبانی خواهد کرد؟

تصاویر نمونه اولیه گلکسی زد فولد ۵ فاش شد: طراحی مشابه نسل قبل

به زودی به جواب این سوالات دست پیدا خواهیم کرد. در حال حاضر، این رندر های جدید نگاهی دیگر از Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 را در اختیار ما قرار می‌دهد. رویداد Unpacked سامسونگ در تاریخ ۲۶ جولای (۴ مرداد) و در کره جنوبی برگزار خواهد شد.

نظر شما درباره طراحی قاب های محافظ گوشی های تاشو آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی