حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت Nothing Phone 2 را ببینید: عملکرد مناسب دومین گوشی ناتینگ

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing، مقاومت

Nothing Phone 2 تازه‌معرفی‌شده، گوشی هوشمندی است که اگر به‌دنبال چیزی مقرون‌به‌صرفه و قدرتمند هستید، به‌راحتی یکی از انتخاب‌های شما خواهد بود. این گوشی مشخصات سطح پرچمدار و طراحی عالی را ارائه می‌دهد و مهمتر از همه، یکی از خاص‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار است. این درحقیقت یک یادآوری است که گوشی‌های هوشمند نیز کماکان می‌توانند جذاب به‌نظر برسند و همچنین دارای عملکرد بالا باشند. اما عملکرد این گوشی در تست‌ها چگونه است؟ خب، به‌نظر می‌رسد تست مقاومت Nothing Phone 2 حداقل ازنظر دوام به این سؤال پاسخ می‌دهد.

تست مقاومت Nothing Phone 2

زک از کانال یوتیوبی معروف JerryRigEverything، به‌تازگی گوشی Nothing Phone 2 تازه‌معرفی‌شده را در تست‌های مقامت مشهور خود مورد آزمایش قرار داده است.

در این ویدیو، گوشی Nothing Phone 2 عملکرد کاملاً مناسبی را از خود به‌جای گذاشته و سنگ تمام گذاشته است. ما خراش‌های معمولی را در سطح 6 با شیارهای عمیق‌تر در سطح 7 مشاهده می‌کنیم، اما به‌غیر از آن، گوشی در سایر تست‌ها بسیار خوب مقاومت می‌کند. به‌خصوص تست خم شدن، که در آن اساساً از خم شدن در هر دو جهت خودداری می‌کند.

 

 

ما واقعاً از اینکه Nothing Phone 2 چقدر بادوام است تحت تأثیر قرار گرفتیم. برای گوشی هوشمندی که قیمت آن از 600 دلار شروع می‌شود، این یک موفقیت است. مطمئناً، شما تراشه سال گذشته را دریافت می‌کنید، اما هر چیز دیگری در مورد این گوشی کیفیت آن را فریاد می‌زند، از نمایشگر گرفته تا دوربین، باتری و رابط کاربری. مطمئناً این دستگاه یکی از بهترین گوشی‌هایی است که در این رنج قیمتی می‌توانید در بازار به‌دست آورید. اگر به دلایلی نگران دوام آن بودید، پس لازم نیست نگران باشید زیرا پس از تماشای این ویدیو، می‌توان مطمئن بود که این گوشی به‌خوبی در شرایط کاربری روزانه دوام می‌آورد.

تست مقاومت Nothing Phone 2

تست مقاومت Nothing Phone 2

Nothing Phone 2 از هم‌اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است، بنابراین اگر می‌خواهید جدیدترین و بهترین‌ها را از Nothing دریافت کنید، اکنون زمان آن است که این گوشی را تهیه کنید.

نظر شما درباره تست مقاومت Nothing Phone 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی