حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حذف اکانت Threads باعث حذف دائمی حساب اینستاگرام شما نیز می‌شود

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی، متا

رقیب توییتر از سوی متا با نام Threads، صبح امروز به‌صورت رسمی برای تمامی کاربران منتشر شد. بااین‌حال، اگر به فکر نصب این اپلیکیشن صرفاً برای بررسی آن هستند، باید درنظر داشته باشید که نمی‌توانید پروفایل Threads خود را بدون حذف اکانت اینستاگرام، به‌صورت جداگانه حذف کنید.

حذف اکانت Threads

متا Threads را به‌عنوان “برنامه ارتباطی مبتنی‌بر متن اینستاگرام” توصیف می‌کند و هدفی نیز در این عبارت نهفته است. این فقط به این معنی نیست که نام کاربری اینستاگرام شما به Threads منتقل می‌شود و شما می‌توانید همان افرادی را که در اینستاگرام دنبال می‌کنید، در برنامه جدید نیز دنبال کنید. این همچنین بدین معناست که هنگامی‌که یک پروفایل Threads ایجاد می‌کنید، راهی برای حذف آن وجود ندارد مگر اینکه آماده باشید حساب اینستاگرام خود را نیز به‌طور دائم حذف کنید.

اگر می‌خواهید از Threads خارج شوید اما آماده نیستید حساب اینستاگرام خود را حذف کنید، تنها گزینه دیگر غیرفعال کردن موقت پروفایل Threads است. این روش متا برای تشویق شما به حفظ هر دو اپلیکیشن است. سیاست حفظ حریم خصوصی Threads کاملاً واضح است: «شما می‌توانید پروفایل Threads خود را در هر زمانی غیرفعال کنید، اما پروفایل Threads شما فقط با حذف اکانت اینستاگرام قابل حذف است.»

اخلاقیات داستان برای طرفداران اینستاگرام این است که اگر نمی‌خواهید یک پروفایل Threads ابدی در سرورهای متا داشته باشید، پس در Threads ثبت‌نام نکنید. اگر برای این کار خیلی دیر شده است، گزینه کمتر ایده‌آل، غیرفعال کردن پروفایل Threads است که می‌توانید با دنبال کردن مراحل زیر این کار را انجام دهید.

1- در برنامه Threads، روی نماد پروفایل در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.

2- روی نماد منوی دو خطی در سمت راست بالای پروفایل خود ضربه بزنید.

3- روی نماد Account ضربه بزنید، سپس روی غیرفعال کردن پروفایل ضربه بزنید.

4- روی Deactivate Threads profile ضربه بزنید، سپس انتخاب خود را تأیید کنید.

حذف اکانت Threads

حذف اکانت Threads

وقتی پروفایل خود را غیرفعال می‌کنید، پست‌ها و تعاملات شما با پست‌های دیگران تا زمانی که آن را بار دیگر فعال نکرده باشید، قابل‌مشاهده نخواهد بود. اگرچه آن پست‌ها همچنان در سرورهای Threads باقی خواهند ماند، مگر اینکه به‌صورت دستی آن‌ها را یکی یکی حذف کنید.

اگر پس از غیرفعال کردن، نظر خود را تغییر دادید، می‌توانید پروفایل Threads خود را به‌سادگی با ورود مجدد به برنامه Threads با استفاده از حساب اینستاگرام خود دوباره فعال کنید. به‌خاطر داشته باشید که تنها یک بار در هفته می‌توانید پروفایل خود را غیرفعال کنید.

نظر شما درباره حذف اکانت Threads چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی